kolovoz, 2005 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Pisati ču o svem što mi se događa u životu...!!!

mala karla ovaj blog svakako pogledajte...a ako mežete..pomozite...!


Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Moji najblogići :)

l.a.r.a
#Nikyzg1#
kikica
tana
neshvačena

Image Hosted by ImageShack.us

hilary moja najpijevačica...ako netko želi znati više o njoj neka mi kaže pa da obijavim na blogu jer je to inače blog isključivo za moj život...!

Image Hosted by ImageShack.us

E ljudi ako se tko želi dopisivati...:
mail:gaby8@net.hr
icq5:225-629-745

Jedna uzrečica...

Ako imaš prijatelja,često ga posiječuj...jer korov brzo izraste na stazi kojom nitko neprolazi...!

Image Hosted by ImageShack.us
prijevod od ovog...gifa..."gaby"...hehe...!

evo malo da vas podsijetim...pa Božić ćeeeeeeeeeeee...!
myspace

myspace graphics



myspace

myspace graphics



myspace

myspace graphics



JEWA BLOG
moja zakon frandica...baš je cool...!

život nije tako mračan...

31.08.2005., srijeda

book ljudi!!!

Nisam vam pisala jer mi je bilo nekaj s blogom i nisam mogla uč...
Nadam se da me shvačate...
Ah...da...ljubav...
Osoba zbog koje sem bila u bedu...
Rekla sam mu sve (tj. napisala u poruci...)
Sad smo samo dobri prijatelji...ah šta ču kad čovijek voli drugu...
(moju bivšu najfrendicu)
A moj pas...joj pa o je malo zločesto čudo...
Jučer mi je tri puta pobijegla..
(može se provuči kroz ogradu...sad smo složili da nemože...)
Neznam kaj da vam više napišem...
E da bila sam prekjučer na tulumu kod frendice bilo je luudo...
Malo sam se ošamutila ai nisam se napila...hehe...!
Dobro idem ja sed...book...!
Book!!! :) :( trenutno neznam jesam li happy ili ne...:(

u 10:16||komentari (7)||na papir||#|| ^