kolovoz, 2005 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Pisati ču o svem što mi se događa u životu...!!!

mala karla ovaj blog svakako pogledajte...a ako mežete..pomozite...!


Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Moji najblogići :)

l.a.r.a
#Nikyzg1#
kikica
tana
neshvačena

Image Hosted by ImageShack.us

hilary moja najpijevačica...ako netko želi znati više o njoj neka mi kaže pa da obijavim na blogu jer je to inače blog isključivo za moj život...!

Image Hosted by ImageShack.us

E ljudi ako se tko želi dopisivati...:
mail:gaby8@net.hr
icq5:225-629-745

Jedna uzrečica...

Ako imaš prijatelja,često ga posiječuj...jer korov brzo izraste na stazi kojom nitko neprolazi...!

Image Hosted by ImageShack.us
prijevod od ovog...gifa..."gaby"...hehe...!

evo malo da vas podsijetim...pa Božić ćeeeeeeeeeeee...!
myspace

myspace graphics



myspace

myspace graphics



myspace

myspace graphics



JEWA BLOG
moja zakon frandica...baš je cool...!

život nije tako mračan...

20.08.2005., subota

book!!!

kako ste danas ja sam ok...
danas sam bila s frendicom kod njene ako ... bilo je luudo ...
otišle smo oko 12-20sati
bilo je luuuudo!
danas sam trebala ići s curama u grad ali mi se nie dalo...
a jučer me ujutro frendica probudila tako da mi je stavila svog hrčka na glavu (donesla ga je ... često ga vodi van) kapljica...
smiješno ... zar ne?...
ja sam se usrala...
ajoj:)
dobro to bi bilo tooo...book! :)

ps.hvala svima na pomoči...zakon steeeeeeeee
čitajte me i ostavljajte mi komentare... :)

u 02:07||komentari (1)||na papir||#|| ^