ponedjeljak, 15.10.2007.

EVO DA NAPISEM NEKI KRATKI POST

Ej ljudi evo da napisem neki kratki post i da stavim jednu prejebenu pjesmu.......danas u skoli koma.....profa iz likovmog me izmucila ko nikad...moremo crtat neke jebene crkve....uzas.....nebi ja al moram......uglavnom danas pod geografijom su se prepunic i fiki sminkali....lom....prepa dode u razred sa sjajilom.....i sminka se pod satom a ja se lomim....onda mene fiki trazi puder...ja mu dam.....stavi si on puder i sjajilo...opet lom....ja sam plakala od smijeha........30.10 sam dezurna.....imam tad likovni...toooo necu bit na likovnom......sad idem ja i pozdravljam sve ljudove i saljem im pusu....POZZ & KISS
E DA NEBI ZABORAVILA I SPOT......EVO JEDNA JEBENA PJESMICA

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.