gabi.c.

ljetna viroza

Već mjesec dana imam virozu , kašljem ko da pušim pola stoljeća.To me nevjerojatno smeta.Ne znam kako itko može pušiti,ako je ikada tako jako kašljao.Koliko god se lječila,pila čajeve,razne napitke,sad jedem i crveni luk što zapravo i najviše pomaže.Danas sam išla kod svoje bake(ko i svaki drugi dan jer ona živi u zgradi do moje),moja druga baka ima kuću u dubravi i na moru,pa je tjekom ljeta s dedom na moru(iznajmljuju apartmane turistima)uglavnom Poljacima.
Danas dok sam s mamom išla u Dubravu(pogledati kuću u kojoj u stanovima,osim u onom u kojem inače žive moji baka i deda)navratile smo u Kaufland i kupile dosta stvari(btw vidjele smo i Aki Rahimovskog,pjevača u bendu Parni Valjak).Tamo smo kupile i bilježnicu za moj novi cooooooooooooooooooooool leksikon.I danas ću gledati csi na rtl-u ili čaroliju na prvom.Pusa svima!!!!!!!!!!!!!!!<3<3<<3<3<3<3<3kiss


ps:Sretan svima Dan pobjede i domovinske zahvalnosti!hrvatska

05.08.2009. u 18:35 | 1 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< kolovoz, 2009 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

moje priče

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
[URL=


Sk8Designs
http://www.monitor.hr]Monitor.hr[/URL]


„Sk8Designs“