< listopad, 2009  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Listopad 2009 (2)
Kolovoz 2009 (2)
Srpanj 2009 (3)
Lipanj 2009 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

design by Rain
Komentari On/Off

Opis bloga

Odlučila sam malo drukčije napisati Sumrak ubaciti nešto, likovi, izgled to je isto.....
Molim vas da mi ne šaljete lance sreće i takvo što. I da ne kopirate sadržaj bloga.



TWILINGHT

Nadam se da će vam se svidjeti odabir pjesme....


twilight soundtrack 01 mp3 | lyrics
free music downloads | funny games | pictures

Linkovi

Hannah
Rain
Ovisnica o Avril=)Tina

Without them there is no story...




Gabrielle Swan (Me)



Kelly Clarkson



Mary Brown



Lucy Howell



Ashly Bennett



Rainelle Rosier



Mihael Bryar



Obitelj Cullen:
-Carlisle
-Esme
-Edward
-Rosalie
-Emmett
-Alice
-Jasper




Jacob Black

četvrtak, 01.10.2009.

(NE)POZNANICA

Nikad se s veseljem nisam dignula iz kreveta, kao danas. Jučer smo ja i Edward se svađali oko toga hoćemo li se spavati skupa ili ne. Nije pristao dok mu nisam zaprijetiala da ću se ubiti, zapravo ni tad nije pristao ali kad sam rekla kad već ne će on spavati sa mnom, hoće Mihael. To ga je pogodilo i pristao je, nakon toga nazvali smo Alice da se vrati danas i da dođe po mene i kaže da ću prespavati kod nje, a da je Carlise poveo sve dečke na kampiranje. Sišla sam u prizemlje, Charlie je sjedio za stolom i na moje iznenađenje i Lucy i Mike.
-Jutro.-rekla sam
-Jutro.-rekli su svi u glas, uzela sam si doručak
-I kakvi su ti planovi za danas?-uskliknula je Lucy
-E, hvala kaj si me posjetila, tata?-
-Da Gaby?-
-Mogu večeras prespavati kod Cullena.-Charli i Mike su me strjeljali pogledom, dok je Lucy imala žalostan izraz lica
-Pa...ovaj Gaby...-
-Charlie to ne bi bila dobra ideja, Gaby hoda s Edwardom Cullenom.-rekao je Mike
-Mike ovo se tebe ne tiče!-viknula sam
-E tiče!-viknuo je na mene
-Daj šuti! Kako sam uoće mogla biti zaljubljena u takvog kretena kakav si ti!-viknula sam ja jače
-DOSTA!-izderao se Charile –Ako hodaš s Edwardom, ne može.-rekao je a onda se vratio jedenju palačinka i čitanju novina
-Tata, doktor Cullen odveo je Jaspera, Emmetta i Edwarda na planinarenje, ne će ih biti cijeli ovaj i sljedeći tijedan vjerovatno, tako da ću biti sama s Alice, Rose i Esme. Esme bi poludila da ja dođem prespavati kad je Edward doma, svakih pet minuta provjeravala bi nas.-
-Stvarno? Onda možeš.-reko je Charlie
-Ti joj vjeruješ?-opet se oglasio Mike
-Da!-viknuo je Charlije, i otišao na posao
-Stvarno ih nema?-sad me i Lucy upitala
-Da, zar stvarno misliš da sam takva?-
-Ne!-
-Da!-viknuo je Mike
-Učini mi uslugu i gubi se!-viknula sam, a onda je netko pozvonio, otvorila sam
-ALICE!-zagrlila sam ju, a on se skamenila, pogledala sam ju, oči su joj bile crne kao ugljen znala sam što to znači
-O oprosti, znaš kolika sam ti dužnica!-viknula sam radosno
-Jesi, da te nismo na vrijeme spriječili da skočiš s onog prozora sada bi bila mrtva.-rekla je tiho
-Htjela si se ubiti?-Lucy je rekla
-Da, zato što ju je Edwrda ostavio, jer je mislio da još uvijek voli ovog kretena!-Mike je sad bio u nevjerici
-Htjela si se ubiti zbog njega?-pogledao me i upito
-Što vi još radite tu? Ja sada idem, tako da bok!-obadvoje su izašli van, i raspravljali o mom samoubojstvu. Alice me je povela u kupnju, htjela me pripremiti za večeras, rekla mi je da je Edwrad u lovu, i da ga ne će biti do deset a ona odlazi u devet.
Kupila mi je izazovni ljubičasti kompletić, ježila sam se od pomisli toga na sebi. Kupila je novu posteljinu, mekanu i ljubičasto-crnu, hrpu svijeća, i cd od Debussya, to mi nikako nije išlo uglavu što će nam Debussy i Clara de luna?
-Što će nam to?-
-On voli slušati ga i uz pomoć njega se opušta, pa ne bi bilo loše probati.-rekla je s smješkom na licu. Kupila je još hrpu odjeće za cijeli tjedan, i da plavu kutijucu, makar neznam što će nam to kutijica. U kuću Cullenih došli smo oko šest, tada se Alice bacila na urađivanje mene, za dva sata smo bile gotove, a onda je uređivala sobu i da namjestila novi krevet koji je kupila. U devet je otišla, a onda sam ja ostala sama ali ne za dugo, netko je pokucao na vrata a ja sam obukala crni svileni orgrtač koji mi je bio do koljena. S druge strane vrata stajao je Edward, nije bio sređen kao ja, ali ipak je bio predivan, imao je na sebi plavu košulju i crne hlače, i bio je najlijepši na svijetu.
-Mi imamo nekakvi dogovor?-rekao je a onda pogledao sobu, koja je bila sva u crno-ljubičastoj kombinacij, potpuno zatamnjela i puna mirisnih svijeća, i ja sam pogledala sobu, a onda pogledala njega
-Izgleda da imamo.-rekla sam smješeći se
-Ovo je za tebe.-pružio mi je buket crvenih ruža, i malu crvenu kutijicu srcolikog oblika, otvorila sam kutijicu, u njemu je bio dijamantni prsten. Kamenćić nije bio velik, zapravo bio je skroman, a ja volim skromne stvari.
-Ugravirano je volim te zauvijek.-pokazao mi je, kada sam izvadila prsten,
-Zašto si mi ga kupio?-
-Točno tri mjeseca smo zajedno.-nasmješio se
-Zašto to obilježavamo, znaš obilježava se prvi tjedan, prvi mjesec i prva godina.-
-Ja sam temeljiti.-nasmijala sam se, a i on se onim divnim osmjehom. Primio me u naručje i stavio na krevet, a zatim me pogledao ozbiljnim očima.
-Sigurna, mislim ja bih pričekao....-počeo je opet, a onda sam mu stavila prst na usta i ušutkala ga
-Sigurna sam.-a onda me je poljubio, kao što me nikada nije ljubio. Polako je počeo spuštati svoje poljubce niz moj vrat, dok sam ja počela otkopčavati gumbove na njegovoj košulji. Vratio je svoje usne na moje, a ja sam počela skidati njegovu košulju, imao je najlijepše tijelo na svijetu. Počeo je skidati moju izazovnu spavaćicu, a ja sam počela otkopčavati njegove hlače. Njegov hladan dodir mi uopće nije smetao. Ukipio se. Nije se pomicao. Pomislila sam da ga je strah.
-Edwarde nemoj molim te, želim to...-
-Nije to.-rekao je a onda je ustao s kreveta
-Kuda ćeš?-uplašila sam se
-Ostani ovdje, Carlise zašto joj je rekla?-Carlise? Kakve on veze ima, zašto je tu, zar on nije kod Tayane? Što se događa?
-Obuci se.-naredio mi je, brzo sam uzela traperice i navukla ih, skinula spavaćicu i obukla majcu, i strpala mobitel u džep, nikad se nisam odvajala od svog mobitela.
-Što se događa?-
-Ostani tu, imamo problem.-rekao je a onda skočio kroz prozor. Nije mi jasno što se događa. Zašto netko nije nešto netkom drugom smio reći. Sijela sam na krevet i počela ramišljati o tome. A onda je neka djevojka skočila kroz prozor u sobu. Bila je blijeda, potpuno blijeda kao Culleni. Vampir! Gledala me zlato-smeđim očima. Izgledala je kao da je razočarana. Bila mi je poznata, zapravo njezina ravna smeđa kosa. Tako poznata.
-Zar si toliko glupa?-rekla je pjevnim glasom, definitivno je vampirica, krenula je prema meni. Cullenih se nisam bojala jer sam ih poznavala ali nju nisam.
-T...tko....si.....ti?-nekako sam rekla
-Ne prepoznaješ me?-rekla je a onda je sjela-Pa naravno kako bi se sjećala idijotkinje poput mene.-rekla je a onda se nasmijala, bila mi je definitivno poznata, ali nisam znala od kuda, nisam poznavala ni jednog drugog vampira osim Cullena, a onda su došli Edward i Carlise. Vampirica je zarežala na Edwarda.
-Carlise, miči ovog idota od nje!-viknula je, a pogledom je strjeljala Edwarda
-Miči se ti od nje, tek ti je par mjeseci!-sada se Edward derao na nju
-Ne ću dopustiti da budeš s njom!-viknula je a onda je stala ispred mene, i spriječila mi put prema Edwardu. Nečija hladna ruka mi je dotakla leđa, okrenula sam se.
-Alice!-zagrlila sam ju-Što se događa?-nije ništa rekla sam je gledala Edwarda
-Zašto Alice, zašto?-rekao je Edward
-Nisam znala, oprosti.-rekla je, a vampirica ju je primila i bacila na drugi kraj sobe
-ALICE!-vrisnula sam, a vampirica je zarežala, na njih
-Kelly urazumi se molim te.-rekao je Carlise. Kelly? Moja Kelly? Kelly iz Philadelfije? Ne ne može biti, to nije ona, to je neka druga Kelly.
-Edwarde!-vrisnula sam kada me je Kelly primila, i odvukla od njega
-Pusti me!-pokušavala sam se oslobositi.
-Ne mogu te ostaviti s njima Gaby, preiše mi značiš.-rekla je Kelly
-Od kud znaš moje ime?-trčala je kroz šumu, prebrzo, nisam više bila sigurna je smo li mi više u državi Washington, stala je i spustila me, a onda me pogledala
-Gaby, to sam je Kelly. Tvoja frendica Kelly, iz Philadelfije.-
-Znaš Kelly uvijek si znala upropastiti trenutak.-nije ništa rekla nego me je primila i nastavila trčati meni nepoznatom smjeru. Kako samo trčale lagano sam utonula u san. Prvo sam sanjala gluposti, a onda san koji me pogodio.
Edward me ljubi svojim hladnim usnama. Šapućemi da me voli, volim i ja njega. Nešto nas odvoji neka snažna slia, pokušavam mu prići ali se zabijam u neki nevidljivi zid. Ni on ne može do mene.
-EDWARDE!!-vrištim, plačem, ne mogu se pomaknuti
-Gaby PAZI!-viče Edward s druge strane zida, okrećem se. Ispred mene stoje četri vampira, zapravo vampirice. Poznajem ih, one su moje prijateljice: Ashly, Mary, Lucy i Kelly koja ih vodi.
-Ne brini se, uskoro ćemo opet biti zajedno.-kaže mi Kelly, što joj to znači. Pogledam ju u oči, crvene su joj, kao crvena paprika, i ostalim curama takve su oči.
-Ne ćeš ju pretvoriti!-viče Edward s druge strane zida, pokušava ga probiti ali ne može, pogled mi pada na Ashly koja se smiješi, ona to radi, ona mi ne dopušta da idem do njega ni on do mene.
-Prestani, Ash prestani!-deram se, ne sluša me samo nastavlja smješiti. Kelly mi se opet približava, a onda zgrabi moju ruku, i ugrize me. Opet ona poznata bol, bol koju sam osjetila kada me je Jasper napao. Vatra se širi mojim tjelom, zar je ovo kraj mog ljudskog života?
-Gaby!-viče netko ali ne razumijem tko
-Gaby!-opet isti glas
-Gaby probudi se!-onaj isti glas, otvorila sam oči ispred mene stajala je Kelly, a uz nju bila su još dva vampira. Vampir je bio mršav, i viok, imao je nekakvu smeđo-plavu kosu, dok je vampirica, bila nešto niža, bucmastija a njezina smeđa kosa padala joj je do sredine leđa. Svima su oči bile meni poznate zlatno-smeđe boje. Bila sam u nekoj čudnoj prostoriji, izgledala je kao da je atomska bomba pala u nju. Izgleda da je ova prostorija sradala u plamenu. Sve je bilo puno pepela, i sve je bilo potpuno izgorjelo, izgledalo je kao da će se prostorija svakog trenutka srušiti.
-Je si gladna, hoćeš da ti nešto napravimo?-upitala me Kelly
-Dovraga Kelly gdje sam, gdje je Edward?-
-Daleko od tebe.-rekla je
-Kelly, želim natrag!-viknula sam -Tko su ovi?!-pogledala sam vampire
-Ovo je Tessy, a ovo je Dony, oni su me pronašli kada sam postala vampirica i pokazali mi da se osim s ljudima mogu hraniti životinjama.-
-Od kuda znaš Cullene?-
-Tessy i Dony su si dobri s Tayanom, a kako su me odlučili upoznati s njom, ostali smo par dana, za to vrijeme došli su Culleni i onda sam od Alice saznala da hodaš s Edwardom tada sam poludjela i krenula k tebi.-krasno Alice, znači ona je kriva, ubiti ću je kad ju vidim.

Dva za najfrendice in the world!

|Napiši mi nekaj 10| Troši papir| #|

Desde el amor está vivo

Probudila me sunčeva svjetlost, otvorila sam oči. Kvragu! Sunčano vrijeme! Edwrda, neće danas doći u školu. Zadnj dan škole, kako mi to može raditi? Jedna stvar mi nije bila jasna, zašto su se Lucy, Mary, Ashly i Mike do selili ovdje zadnji dan škole, pa tu nema logike, mislim zar nisu zadnji dan mogli provesti s društvom, stvarno glupo. Kada sam se spremila, otišla sam u prizemlje. Charlie je otišao, nisam ga vidjela sinoć kada sam došla, već je spavao, barem ću izjeći pitanja o sinoćnjoj večeri. Neko je pozvonijo, iskreno sam se nadala da je Alice.
-Jutro!-veselo je uskliknula Lucy
-O...Lucy, gdje su ostale?-
-Spremaju se! Znači danas nas ti vodiš u školicu?-
-Izgleda, sjedni. Ja ću doručkovati, hoćeš ti?-
-Ne, hvala.-
-Ok.-napravila sam si sendviče i uzela mlijeko. Bila sam užasno gladna.
-Baš je bilo super jučer!-
-Da...je...-nastavila sam trpati u sebe sendvič. Ubrzo su stigle Mary i Ashly i nažalost Michael. -Idemo?-klimnuli su s glavama, otišla sam do kamioneta,i oni za mnom. Mihael je sjeo naprijet sa mnom, a ostali iza. Vozila sam polako, nije mi se žurilo. U školu smo stigli za 15 minuta. Svi smo izašli iz auta i krenuli prema razredima. Kako nije bilo mnogo mjesta u mome razredu, Ashly i Lucy bile su u drugom razredu, dok su Mary i Mihael bili u mome. Iako bi rado mjenjala Mihaela za bilo koga. Mary, Mihael i ja prvi sat smo imali geografiju, dok su Lucy i Ash imale fiziku. Kad sam ušla u razred do mene je dotrčala Jess
-Gaby!-zagrlila me
-Ej, Jess! Kaj ima?-
-Ne možeš vjerovati ali Mike me pozvao na maturalnu!-
-Pa, to je super bar sad mene ne će gnjaviti.-nasmijale smo se
-O...pa gdje je Edward?-pogledala je iza moga ramena
-Danas ne će ju doći, otišli su na izlet.-iako nisam bila okrenuta prema Mihaelu, znala sam da se smije, i da mu ova situacija paše
-E, da Jess, ovo je moja frendica iz Philadelfije Mary.-
-Drago mi je.-rekla je Jess- Ti bar izgledaš da si iz Philadelfije, ova tu uopće ne, zato se i druži s Cullenima.-smjšeći je dodala
-Ona je sam jedna od njih tri koje su me došle mučiti,-Mary se nasmijala, a i Jess-a ovaj tu je moj bivši dečko Mihaele.-
-BIVŠI?!-viknula je Jess i povukla me u stranu
-Znaš da će ovo izazvati veliku ljubomoru kod Edwarda, je si ti normalna?-tiho mi je rekla
-Jess smiri se Edward zna, bio je jučer kod mene kad su stigli.-
-Uuuu...to znači da će mu ova odvojenost teško pasti.-rekla je sad kroz smjeh Jess
-Jess prestani, evo Newilice, ne želim da mi da neopravdani.- cijeli dan upoznavala sam frendove iz Philadelfije s frendovima iz Forksa. Jednostavno sam poludjela, a kad me Rain nazvala i rekla da bi htjela cure upoznati s ljudima iz La Pusha, i da ja ne moram doć, i da će ih ona i Jake pokupiti poslje škole, jednostavno nisam mogla biti sretnija što sam se ih rješila.
Kad su ih Jake i Rain pokupili ja sam krenula prema kući. Ne znam kako ni kada sam se odlučila da pođem cestom prema ovdje, ali nekako sam završila na cesti koja vodi kroz šumu. Znala sam kuda idem, a i znala sam kuda ova cesta vodi. Stala sam ispred velike kuće. Izašla sam iz kamioneta i otišla prema ulaznim vratima, pozvonila sam. Jedanput, dvaput, triput. Da sad bi već čuli, stvarno ih nema doma. Možda misle da je neko drugi...
-Gaby je.-rekla sam slabašnim glasom, ali ništa, krenula sam prema kamionetu, bezveze sam dolazila.
-Kuda ćeš?-rekao je tihi glas iza mene, okrenula sam se
-Edwarde!-viknula sam i otrčala mu u zagrljaj, ali me on dignuo i odnio me u kuću
-Što je sad ovo?-
-Došlo mi je.-rekao je tiho. Došli smo u prizemlje, a onda je pohitao prema katu. Uroku sekunde bili smo u meni ne poznatoj sobi.
-Ovo je moja soba.-rekao mi je Edward. Bila je velika, s puno knjiga i cd. Jedna velika sreberna linija nalazila se u kutu sobe pored dva velika prozora, na kojima su bile spuštene rolente, pa je u sobi bio mrak. Nije bilo kreveta nego dugačka i velika smeđa garnitura. Soba je bila prekrasna.
-Kako je dobra! Svđa mi se, prelijepa je!-nasmijao se a onda me je stavio na garnituru i poljubio. Nije bilo kao inače, nije me ljubio pažljivo ovaj puta ljubio me s strašću. Odmaknula sam ga od sebe i zbunjujuće pogledala ga.
-Edwarde što ti je?-
-Ništa, pa zar svoju djevojku ne mogu poljubiti?-rekao je smješeći se i opet krenuo me poljubiti, ali zaustavila sam ga, makar nisam htjela, on je sam rekao da se ovako ne smijemo ljubiti, pa me zanimao razlog zašto se sad smijemo
-Možeš, ali me nikad nisi ovako poljubio.-
-Pa zar te moram uvijek isto ljubiti?-zanemarila sam njegovo pitanje i postavila svoje
-Gdje su ostali?-
-Kod Tayaninog kovena, kako sutra počinju ljetni praznici, odlučili su malo vremena provesti s njima.-nešto mi je sinulo
-Koliko dugo nemjeravaju ostati, i kad ti ideš?-
-Pa cijeli ovaj tjedan, a možda i sljedeći ih ne će biti.-obgrlio me svojim hladnom rukom
-A kad ti ideš?-pogledala sam ga moleći, ustao je i pogledao me
-Ja!-viknuo je, nije mi bio jasno što mu je
-Da ti Edwarde, vidiš li ti još koga tu?-rekla sam sarkastično
-Ja, ne idem! Ne ću te ostaviti s Mikeom, ali izgleda da ti želiš biti s njim, uredu, ako ti se još sviđa onda prekidamo nema smisla da me varaš!-izderao se na mene a ja sam ga gledala u strahu
-P..pre...pre...prekidamo?-jedva sam izgovorila tu riječ
-Da! Očito je da ga još voliš!-viknuo je i krenuo prema vratima
-Edwarde Cullen vračaj se ovamo!-viknula sam, ali me nije poslušo, otišao je. Napustio me!
-EWARDE!!!!!!!!!!-viknula sam svom snagom nije se pojavljivao
-EDWARDE VOLIM TE! NE NAMPUŠTAJ ME!!-nije se vraćao, ostavio me! Ne! Ne moguće! Uzela sam mobitel i utipkala broj. Suza, suzu mi je stizala.
-Halo.-rekla je Alice
-Alice! Ostavio me!!-derala sam se kroz plač
-Zašto!-
-Rekao mi je da će te biti kod Tayane ovaj i možda sljedeći tjedan, ja sam ga pitala kad on ide....a on je rekao...ne rekao, izderao se da je očito da volim Mikea, i da me ostavlja jel on ne će da ga varam.-rekal sam sada malo manje rastreseno, ali ipak sam plakala ko kišna godina
-Ali..on ne će tako postupati, što si točno rekla?-
-Pitala sam ga koliko će te vi ostati, i kad on ide, odgovorio je samo na pola pitanja, koliko će te ostati, a onda sam se sijetila da imamo priliku....-zastala sam, a obrazi su mi pocrvenili
-A...shvaćam...što je bilo dalje?-upitala me Alice, ali znala sam da se smiješi, da joj je smiješno
-Ništa, upitala sam ga kad on ide, da vidim koliko imamo vremena, a on se razljutio i otišao i da ostavio me.-suze su mi još uvijek tekle
-Ne brini se riješiti ćemo mi to, nazovi ga i recimu da moraš razgovarati o prekidu, da trebate nešto razjasniti, uredu?-
-Da.-suze mi nisu više tako tekle, počela sam se smirivati
-Moram ići, javi mi kako je prošlo. Ajde...-
-Alice, možeš li vidjeti, kako će to proći?-
-Ne, bok!-
-Bok!-
Nazvala sam ga i sva sreća javio mi se
-Što sad hoćeš?-rekao je grubo
-Razovarati!-viknula sam- Dolazi ovamo, jer ništa ne shvaćaš!-
-Sve ja shvaćam!-
-Da si se vratio.-
-S nama je gotovo!-viknuo je-
-EDWARDE, ZAŠTO MI TO RADIŠ? ZAŠTO?-šutio je, nisam bila sigurna je li bacio mobitel ili je još uvijek tu
-Ako se ne vratiš baciti ću se kroz prozor, što će mi život kad nemam tebe.-
-Imaš Mikea-znači sluša me
-Hoćeš li se vratiti?-rekala sam ozbiljnim tonom, i otvorila prozor. Bila sam na visini od četri metra, to je dovoljno.
-Ne ću, znam da je to samo trik.-
-Trik?-popela sam se na prozor. Stvarno nemam namjeru živjeti bez njega.
-Pričekaj, Alice me zove.-rekao je hladno, da pričekam sa samoubojstvom? Briga me ne će doći, tak i tak, pričekala sam da se ponovno javi. Evo ga
-Bilo mi je drago poznavati te.-a onda sam skočila, iz slušalice sam samo čula-Gaby, nemoj, volim te!-mislim da je malo prekasno. Od smrti me djelila skunda. A onda, našla sam se u nečijim hladnim rukama. Edward me uhvatio, a u licu mu se vidjela bol.
-Došao si?-rekla sam sarkastično- Baš šteta, mislim zanimalo me kako ćeš postupiti kada se zbog tebe ubijem? E da PUSTI ME!-viknula sam i pustio me
-Jesi ti normalna?-uhvatio me za ruku
-Jesam! A jesi ti?!-samo me je gledao - Kako možeš misliti da volim Mikea, i da te se želim riješiti, e pa žao mi je pogrešio si!-još me uvijek samo gledao -Znaš zašto me je zanimalo kada ideš?-
-Ne.-rekao je tiho
-Zato što sam mislila nagovoriti Charlija da ostanem prespavati tu!-viknula sam, bila sam ozbiljna ali ne toliko ozbiljna da ne spriječim da mi obrazi porumene. U očima mu se stvorilo iznenađenje.
-Ooo...oprosti!-rekao je
-Samo na jedan način ću ti oprostiti, tako da poništiš svoje ljubomorne riječi i jedano postupak.-bila sam ljuta
-Oprosti što sam bio ljubomoran, ne želim prekinuti s tobom.-rekao mi je i krenuo me poljubiti, odgurnula sam ga
-Stvarno si mislio da ću ti samo tako oprostiti?-rekla sam kroz smijeh
-Pa zar nisi?-rekao je zbunjujuće
-Haha...stvarno si mislio da ću ti tako lako oprostiti što mi nisi vjerovo, što si me ostavio i što sam zbog tebe skočila kroz prozor s namjerom da se ubijem? E žalim slučaja ne. Malo će ti više trebati da se iskupiš.-rekla sam s smješkom na licu
-Što trebam učiniti da mi oprostiš?- obgrlio me ali ja sam se izmakla
-Idemo u kuću? Malo je hladno.-krenula sam prema kući, ali Edwrad me je digao i brzinom munje bila sam u toplom dnevnom boravku, spustio me na udoban trosjed, i sjeo nasuprot mene.
-Slušam.-rekao je
-Kao prvo, kako ti je došlo u glavu da se raspitujem jer bih htjela ostati sama s Mikeom?-
-Neznam to mi je bilo logično, ni na kraj pameti mi nije bilo da se raspituješ zbog...-
-Uredu...-prekinula sam ga- to je bilo jako glupo od tebe, ali kako si mogao otići kada sam se derala da te volim i da me ne ostavljaš, a onda razgovor s Alice, znala sam da nas čuješ zato sam je i nazvala.-
gledao me onim svojim preslatkim očima
-Mislio sam da lažeš.-rekao je tiho
-A onda kad sam te nazvala, i rekla da ću se ubiti ni tada mi nisi vjerovao?-
-Nisam, mislio sam da lažeš, da je trik, ali onda me Alice nazvala.-
-I što ti je rekla?-ako je Alice zaslužna što sam živa i što mi Edward vjeruje, idem s njom u kupovinu čim se vrati
-Kada sam rekao: Halo
Ona je rekla, ali točno ovim riječima: Kretenu, što radiš? Upravo sam ju vidjela kako skače s prozora tvoje sobe! Derala se na mene ali sve ovo rekla je u sekundi, kada je počela govoriti, okrenuo sam se i pohitao nazad prema tebi, sva sreća da sam se malo udaljio, te toliko da te ne čujem, a onda mi je Alice dodala još nešto: Kako možeš biti tako ljubomoran idiote! Zar stvarno misliš da te ne voli kretenu! Ubiti ću te kada te vidim, bilo bi ti bolje da stigneš na vrijeme, ona čeka da joj se javiš i onda skače! Bio sam udaljen sto metara od kuće kada sam ti opet ''podigao'' slušalicu a onda one riječi. Sva sreća da sam stigao na vrijeme ne bi si oprostio.-govorio je to s puno boli u glasu, ali Aice je napravila dobru odluku, što ga je nazvala, sada sam ja otišla sjesti do njega i zagrlila sam ga.
-Znaš, nemoj ovo više nikada napraviti.-pomilovala sam ga po obrazu, primio mi je ruku i pogledao me
-Ni ti meni nemoj to više nikad napraviti.-klimnula sam a onda smo se poljubili. Nije dugo trajalo a onda me je maknuo sa sebe, i pogledalo me, ozbiljnim očima
-Jesi ti ikad?-zbunila sam se
-Jesam ja ikad što?-o koje sad on vragu priča, i zašto je morao upropastiti ovo
-Jesi se ti ikad?-trebalo mi je vremena da shvatim o čemu priča
-Ne.-o kvragu i moji obrazi- Ti?-
-Kao čovjek jesam.-
-I kako ti je bilo, i s kim si se?-
-Sa svojom zarčnicom.-rekao je tiho
-ZARUČNICOM!-digla sam se i streljla ga s pogledom
-Da, čak smo i dobili sina.-drži te me da se ne onesvjestim
-Imaš zaručnicu i sina?! Pa kako si mi mogao to skrivati! Ne mgu ja biti s tobom ti....stavio mi je prst na usta
-Oboje su mrtvi, sin mi je umro s tri mjeseca od španjolske gripe, a ona je umrla dvije godine nakon toga.-
-O..žao mi je, ali zaboljelo me to što je postojala druga.-kipjela sam od ljubomore
-Isprva mi je bilo teško, što ih više nemam, što sam izgubio obitelj, ali kada su svi umrli postalo mi je lakše, to je prirodni proces starenja, da nisam postao vampir sada bi već...
-Umro-glas mi je zadrhtao-ali imao bi veliku obitelj i bio bi puno sretniji nego sada.-okrenula sam glavu, a suza mi je počela kliziti niz obraz, danas sam puno plakala. Edward je okrenuo moju glavu i pogledao me razočaranim pogledom, a onda je obrisao suzu s moga lica
-Ljubavi nisam ju volio ni približno kao tebe, i nikad ne bi bio sretniji nego sada s tobom.-poljubio me, nježno, ali imala sam osjećaj da me ljubi s obožavanjem, a onda se odmaknuo, baš kada je postalo najbolje
-Koliko puta?-rekla sam vračajući se temi, možda nešto postignem
-Jednom.-rekao je tiho
-A koliko ćeš puta sa mnom?-rekla sam, dok sam stavljala svoju glavu na njegova prsa, i obgrlila ga
-Nijednom.-rekao je odlučno, to me pogodilo
-Nijednom? A pa jednom hoćeš jer to je dio kako mi se moraš iskupiti!-sada sam ga jače obgrlila
-Ne, ozljediti ću te.-rekao je pokušavajući se izvuči iz mog zagrljaja, ali ja sam mu sijela u krilo onako da mi je stražnjica na njgovom krilu, a do su mi noge kod njegovog struka i primila mu glavu te ga poljubila, spuštajući svoju ruku sve bliže i bliže njegovim hlačama. Bila sam centimetar udaljena od gumba, kada mi je primio ruku i maknuo me.
-Ne!-viknuo je i ustao
-Da!-viknula sam ja jače i također ustala sada smo bili nasuprot jedan drugome i gledali se
-Ne!-rekao je odlično
-Da!-
-Ne!-
-Da!-koliko će još ovo potrajati, cijelu noć možda, hoću li na kraju pobjediti?

Ewo još...za moje male vampiruške i hibridicu...comkoam vas!

|Napiši mi nekaj 0| Troši papir| #|

<< Arhiva >>