< kolovoz, 2009 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Listopad 2009 (2)
Kolovoz 2009 (2)
Srpanj 2009 (3)
Lipanj 2009 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

design by Rain
Komentari On/Off

Opis bloga

Odlučila sam malo drukčije napisati Sumrak ubaciti nešto, likovi, izgled to je isto.....
Molim vas da mi ne šaljete lance sreće i takvo što. I da ne kopirate sadržaj bloga.



TWILINGHT

Nadam se da će vam se svidjeti odabir pjesme....


twilight soundtrack 01 mp3 | lyrics
free music downloads | funny games | pictures

Linkovi

Hannah
Rain
Ovisnica o Avril=)Tina

Without them there is no story...




Gabrielle Swan (Me)



Kelly Clarkson



Mary Brown



Lucy Howell



Ashly Bennett



Rainelle Rosier



Mihael Bryar



Obitelj Cullen:
-Carlisle
-Esme
-Edward
-Rosalie
-Emmett
-Alice
-Jasper




Jacob Black

četvrtak, 20.08.2009.

Tako savršeno i onda bum...

Prošlo je više od tri mjeseca otkad me je Edwrad pitao za hodanje. Od tada smo ne razdvojni. Alice je jako ljuta ne mene jer ju zanemarujem. Iako stalno dolazi kod mene da učimo, a i da se družimo. Stvarno ima neke lude ideje. Evo danas me vodi na službeno upoznavanje njezine obitelji;kao da ju ja ne poznajem dovoljno. Ona i Edward će doći po mene. Alice da provjeri moj izgled, a Edward kao pratilja, ako bi se to tako moglo nazvati. Alice je naredila da se obučem u svečanu odjeću. Uzela sam neku ljubičastu haljinu iz ormara, i obukla sreberne cipele na petu. Nisam voljela nositi balerinke, a cipele na petu su mi bile ok. U njima sam se osjećala višom, nasuprot mojih metar i pedeset. Kosu sam svezala u nekevu punđu. I stavila sam lančić i naušnice. Nije mi se dalo previše sređivati, jer koliko se god lijepo sredila nikad ne ću biti lijepa kao jedan od Cullena. Bilo je pola sedam. Edward i Alice doći će za petnaest minuta. Otišla sam u prizemlje i susrela se sa Charilem. Bljedo me pogledao.
-Kuda si se ti to spremila?-
-Rekla sam ti, da me Alice i Edward vode na službeno upoznavanje s obitelji. Ti njih poznaješ, ali njihovi roditelji mene ne. Tako da idemo na neku svečanu večeru.-stresla sam se. Da ja s njima idem na večeru,laka je mogućnost da ja postanem večera.
-Zar je to večersas?-ushodao se gore, dolje
-Da.-
-Imaš dečka?-nije mi bilo jasno kakve veze Edward ima s ovime. Kada sam Charliu zadnji puta rekla da hodam Mikeom, doslovno ga je ubio. Moramo je znati sve o njemu. Čak ga je provjerio u policiji. To stvarno ne želim Edwardu.
-I da imam, sigurno ti ne bi rekla. Pa da i ovaj pati kao Mike.-
Očito mu nije pasao moj odgovor. Netko je pozvonio.
Otišla sam otvoriti.
-Lucy! Ashly!Mary! Od kud vi tu?!-skamenila sma se od šoka
-Doselile smo se.-rekla je veselo Lucy
-Doselile? Pa kako su vam starci samo dali?-
-Lucyn strai je dobio posao ovdje, pa smo molili naše da nas puste i pustili su nas. Makar su se jako protivili Mikeu!-Mike? Ne! Vidjela sam srebernog Volva kako se parkira sa suprotne strane ulice. A onda je Edward izašao iz auta, a Mike se stvorio ispred mene. Gledala sam prema Edwardu i nisam mogla skinuti osmjeh s lica. Svi su bili ne važni osim njega, i ajde Alice. Krenuli su prema nama užurbanim hodom.
-Gaby!-viknuo je Mike
-Mike.-nekako sam rekla još prateći Edwarda. Mike me zagrlio, i ja sam njega, a onda su se njegove usne našle na mojima. Pokušala sam ga odgurnuti. Uspjela sam ga maknuti, a on me gledao potpuno zbunjen kao i ostale cure. Bacila sam pogled preko njgovog ramena. Alice i Edward su samo gledali prema nama. Maknula sam Mike s puta i otrčala Edwardu u zagrljaj.
-Edwarde, ja nisam htjela, ja....molim te oprosti mi...-
Edward me zagrlio, i njegove usne bile su sad na mojima. Samo ove usne bile su ukusnije. Poljubac je dugo trajao; puno duže nego naš obični. Pokušavali to Edward, Mikey učiniti ljumobornim?
Naš poljubac je napokon bio gotov, a onda sam pogledala Alice mjerila me pogledom.
-Alice tako si mi falila!-sada sa bila u zagrljaju Alice
-I ti si meni falila seko! Ali da makni Mike, Edward mu je u stanju otrgnuti glavu.-klimnula sam glavom, a onda vidjela kako Edward gleda Mike; kao da bi mu sada na rađe otrgnuo glavu, a ja sam znala da i to može. Pred kućom se prakirao Jacobov kamionet. Jacob, Rain, Quli, Embry i Seth izašli su iz kamioneta.
-Ej ljudi!-otrčala sam do njih i sve ih poredu zagrlila. Kako Rain pripada Cullenima, a ona ne može bez svoje vukodlačke obitelji. Vampiri i vukodlaci sada čine jednu obitelj. Naravno nisu se svi vukodlaci s time složili. A onda sam se sjetila ljudi iz toplog kraja.
-Cure, mogle ste mi reći da dolazite!-okrenula sam se prema njima
-Trebalo je biti iznenađenja, ali za nas je očito veće.-rekla je Lucy gledajući ljude oko sebe
-Edwarde, mogu oni s nama? Mislim htjela bih biti s tobom i s njima?-
-Naravno da, da ljubavi.-od Edwardove riječi, Mike je napravio kiselu facu, zapravo svi su gledali prema Edwardu u čudu.
-Ti ne moraš Mike, zapravo bilo bi mi drago da ne ideš i da se vratiš u Philadelfiju.-
-Ne, idem.-rekao je to zlobno, kao da ide jer želi upropastiti moju i Edwardovu ljubav. Samo sam se kiselo nasmijala i otišla do Edwarda.
-Idemo?-svi su klimnuli. Edward, Alice , Mary, Lucy i ja išli smo s Volvom. Cure su se prepale kada je Edward dao po gasu. Meni je to bilo normalno. Ostali su išli s Jacobom. Mary je zamišljeno gledala kroz prozor. Lucy je gledala u Edwarda, kao i ja. Jako brzo stigli smo u raskošnu kuću obitelji Cullen.
-Ideš, koja kuća.-rekla je Lucy kada ju je vidjela
-Hvala, moja mama se stvarno trudila da bude savršena.-rekla je Alice. Lucy ju je pogledala.
-Znaš, fakat imaš bogatu prijateljicu.-rekla mi je tiho Mary dok smo izlazile iz auta.- A i dečko nije loš.-odmjerila ga je pogledom. Bubnula sam ju u trbuh.
-On je moj.-rekla sam joj, Lucy se samo smijala. Jacob i ostali još nisu stigli. A mi smo krenuli prema kući. Jasper je izašao krzoz vrata, i u čudu gledao prema Lucy i Mary.
-U..tko je on?-šapnula mi je Lucy. Bože pa ona se tako promjenila, samo dečki, dečki i dečki. A onda je Alice otrčala Jasperu u zagrljaj. Poljubili su se,a Lucy je zastala i gledala u nevjerici, a onda mi je neko uspio uništiti cijelu frizuru, okrenula sam se.
-EMMETT!-vrisnula sam, svi su se nasmijali ali on najviše
-Pa baš ti dobro stoji.-rekao je cereći se
-Nagovoriti ću Edwarda i Jaspera da ti se osvete...-pogledala sam prema Alice, smrznula se od šoka, znam da će sad morati na brzinu složit neku frizuru-a mislim da ni Alice ne će imati ništa protiv.-osmjehnula se i klimnula glavom, Emmett je okrenuo očima
-Bok, ja sam Lucy a ovo je Mary.-obratila se Lucy, Emmettu okrenula sam očima, i šapnula
-Zauzet.-
-Kvragu. Baš nemam sreće.-znam da su je svi Culleni čuli, ali ostali ne. Okrenula sam se da se pozdravim s Japerom ali ga nije bilo.
-Gdje je Jazzy?-Edwrad je došao do mene
-Teško mu je.-samo je to rekao, znala sam na što misli
-Kako sam glupa.-
-Nisi, samo si htjela biti s prijateljicama.-rekao mi je i poljubio me što me smirilo. Nije me često ljubio, zapravo ovoliko poljubca nisam dobila cijeli ovaj tjedan. Začula sam otvaranje vrata. Pokušala sam ga maknuti, ali se nije dao. Kada me napokon pustio šapnula sam mu-Stvarno si previše ljubomoran za jednog vampira.-nasmijao se a onda dodalo
-Pa što ako pokušavam tvome bivšem dati do znanja da si moja.- a onda sam se sjetila, neko nedostaje, neko fali.
-Mary, Lucy gdje je Kelly?-pogledale su se, a osmjeh s lica im je nestao
-Ovaj Gaby bolje je da sjedeš.-pogledala sam prema Edwardu, on je znao što će mi reći, zagrlio me i sjeo sa mnom
-Lucy! Mary! Što se događa?-
-Dva dana nakon što si otišla, Kelly je nestala. Već punih tri mjesec je nema i najavlja se. Njezini starci su potpunon shrvani. Kada su svi naši starci saznali kako je Lucy stari dobio posao, molili su ga da nas povedem, da nas ne moraju više gledati onakve.-
Alice je imala prazan pogled, a na Edwardovom licu pojavilo se iznanađenje. Što je Alice vidjela? Imali kakve veze s Kelly? Pitai ću ih kada ovo sve završi. Do mene je došetala Ash i zagrlila me. A onda je iz kuće izašla Esme.
-O Ashly, Mary, Lucy! Tako mi je drago što ste se pridružile.-došla je do nas i sve na s izgrlila-Gaby stalno priča o vama, tako mi je drago što sam vas upoznala.-veselo je rekla Esme, a do nas je došetala Alice
-Cure, ovo je moja majka.-sve tri su se iznenadile
-Idemo, unutra smrznut će te se ovdje.-povukla nas je Alice. Ušili samo u toplu kuću, a na moje iznenađenje na stolu u blagavaonici bila je velika hrpa hrane.
-A što ja tu ne postojim!-vinula je Rain na mene kada smo ušli
-O Rain,oprosti, zaboravila sam.-
-Zaboravila si?! A da te lupim po toj tvojoj mutavoj glavi možda ne bi zaboravila.-
-Haha...baš smješno.-rekla sam kiselo- Rain da te upoznam ovo je Ashly, Ashly ovo je dosadna Rain.-
-Drago mi je.-rekla je Ash
-I meni. E da da se razumijemo ja sam samo dosadna njoj, ali ostalima ne. Kaj ne Jake?-Jacob je klimnuo glavom i nastavio razgovor s Sethom. Bože s koliko ljudi ih ja moram upoznati. Teoretski jedino s ekipom iz škole. Jer ova moja družina definitivno ne spada pod ljude.
-Rain ovo je Mary, Mary ovo je Rain.-rukovale su se
-A da Rain ovoj je vrlo ubojita Lucy, Lucy ovo je Rain.-
-Haha..ubojita...-rekla je Lucy, divno dvije protiv mene, sad kad se udruže ko će me spasiti od njih?-E da kad smo kod ubojstva, mislim da ja dugujem jedno tebi.-rekla je kroz onaj dobro poznati zlobni smjeh. Zašto bi ona mene ubila? Hm...o ne!
-Ovaj imala sam puno posla, i zadaće. Jednostavno sam zaboravila.-nisam se uspjela izvući njezine ruke su krenule prema meni. Zastala je na centimetar od moga vrata i maknula ruke, pa se nasmijala-Samo se šalim, ko bi tebe htio ubit. Ako te ubim ko će prepisivati od mene?-
-Da baš smiješno, mogu se ja snaći. Nisi ti najpametnija ovdje.-prekrižila je ruke i okrenula mi leđa, nasmijala sam se. Kasnije sam ih upoznala s cijelim vučijim čoporom, a kasnije s vampirima. Naravno Rose nije bila raspoložena kao ni Jazzy, ali njemu opraštam. Emmett me gnjavio skoro cijelu večer, a kad mene nije gnjavio, gnjavio je Rain. Esme je oko pola devet sve zamolia da sjednu i jedeju. Vukovi su doslovno trpali hranu u usta, ali ne svi Rain je bila samo malkice pristojinija, služila se priborom za jelo. Ona i Lucy su se vrlo dobro slagale, uglavnom su smišljale planove kako da me zezneju. Mary je cijelu večer pogledavala prema Sethu, a Embry je buljio u Lucy. Krasno ako se oni spetljaju moći će saznati tajnu. A onda će me otpiliti jer ću ja biti s neprijateljem. Zapazila sam da me Quli gleda. Ne! Samo da to nije istina, samo da se on nije otisnuo na mene. Ashly me je lupila, očito da mi privuće pažnju. Pogledala sam ju.
-Znaš onaj tamo stalno gleda u tebe.-pokazala je prema Quliu, on je atomatski skrenuo pogled. Bilo je očito da nas je čuo. Pogledala sam prema Edwardu, on je gledao prema Quliu. I on je čuo. Krasno ne trebami da mu on od ljubomore otrgne glavu.
-Ne, mislim da gleda mene, već da gleda tebe.-nastavila sam nekako prkčati po hrani, nisam bila gladna. Do mene je doplesala Alice.
-Ukusno?-upitala me i sijela pored mene
-Da.-
-Oprosti kaj pitam, ali zašto vi ne jedete.-upitala ju je Ashly sad su skoro svi vampiri bili u blizini naših stolava, a Edward je došao do mene i zagrlio me, a vidjela sam kako se Mikeu, promjenila boja lice kada je to napravio. Okrenula sam prema Alice, jer me zanimao njezin odgovor. Tu je bio i Jasper, koji ju je grlio.
-Pa vidiš,naša mama nas je učila da prvo moraš nahraniti gosta a onda sebe.-Esme ju je strjeljala pogledom, a ja i Rain smo se zaprepastile na njen odgovor. Primjetila sam da su se svi vukovi ukočili.
-Alice, bolje ti je da se šališ.-rekao je Jacob koji je sad sjedio nasuprot mene
-Pa nisam mislila ozbiljno!-viknula je Alice i otišla na kat, krenula sam za njom ali me Rain zaustavila
-Idem ja.-klimnula sam glavom.
Ostatak večeri prošo je mirno, nije bilo nikakvih svađa, makar je do jedne skoro došlo kada me je Mike pitao za ples, a Edward se odmah ubacio. Već mi je dosta njihovih prepucavanja nisam neka igračka. -Edwarde!-viknula sam
-Što je?-upita me te čvrsto zagrlio
-Prestani!-viknula sam
-Što?-pitao me zbunjeno
-Raditi Mike ljubomornim!-
-Zašto? Zar da doupstim da me pobjedi da te uzme?-izašli smo iz kuće daleko od Mikea
-No odgovori mi!-viknuo je
-Ne jer ja više ne osjećam ništa prema njemu!-viknem, naša prva svađa kako slatko.
-Ma daj molim te naravno da osjećaš!-
-I ako osjećam što onda! Sada samo volim tebe!-
-Voliš i njega!-otrčala sam prema njemu i strasno ga poljubila, kako ga nisam poljubila do sada
-Volim samo tebe.-rekla sam tiho
-Žao mi je poludio sam.-
-Oprošteno ti je, a sada me vozi doma.-klimnuo je glavom i uskoro smo se našli u njegvom autu.
-Stvarno mi treba novi.-rekao je a ja sam se nasmijala, ubrzo smo bili kod mene doma, dao mi je pusu za rastanak, a ja sam onda pojurila u topli krevet i ubrzo utonula u san.




Evo još jedan postek...ne bih ih još objavila da me Lucinda nije natjerala XD...ali evo uživajte....

|Napiši mi nekaj 0| Troši papir| #|

<< Arhiva >>