Image Hosted by ImageShack.us

...cerekPUCE S PRVEcerek...kisskiss

Iva 2005 - Lepe moje -

Nije sve tako sivo

Red tuge, red bijesa zbog SMS-a
tvoje dusevno stanje je poput lasagne
zar na tebi da stedi da te tako uvrijedi
crven u licu gnjecis limenku piva

Njen sori po Vuku i smajl na ekranu
idu ruku pod ruku kao sol na ranu
zar nakon svega joj nisi ni poziva vrijedan
a zbog nje si pres'o na 09

Barem te nitko nece muciti sa
francuskom dramom
posudit ces si film sa
Zan klod van Damom

Zbogom filmovi bez boje
i odresci od soje
pozvat ces kod sebe
sve frendove svoje

Pod hitno ti sad treba par promila
I barem tona testosterona


Nije sve, nije sve tako sivo
kad imas s nekim otic' na pivo

I dok Zan izbija bubreg nekom sporednom liku
ti od suza jedva i da vidis sliku
zbog nje su decki pisali sjedecki
sad, jebi ga, sta ces, sjedis i places

Treba ti par promila, muska idila
i barem tona testosterona

Image Hosted by ImageShack.us


Aleksandar Veliki

Na lancu čvrstih karika povijesti i osvete
Odveli su pacijenta iz tamnice do samice
Zazidali mu horizont pričom o zavjeri
Bolesnik sretan oštri nož u sitnoj čeliji

Konačno je shvatio povijesnu mu zadaću
Ne pušta nikog u sobu, čuva je i brani
Skriva se u zasjedi, čeka da netko naleti
Pa da ga tupim predmetom opići po glavi

Aleksandar Veliki u gumenoj ćeliji
Aleksandar Veliki u gumenoj ćeliji

Rekli mu da je to narodna nošnja
I baš mu je lijepa ova košulja smeđa
Stoji mu krasno ali nije mu jasno
Što su rukavi svezani s leđa

On je Aleksandar Veliki u gumenoj ćeliji
Aleksandar Veliki u gumenoj ćeliji
Aleksandar Veliki u gumenoj ćeliji
Tuta mu k'o Bukefald
Tuta mu k'o Bukefald
Aleksandar Veliki u gumenoj ćeliji
Tuta mu k'o Bukefald
Tuta mu k'o Bukefald

Image Hosted by ImageShack.us


Pijan

Treći mjesec zdesna mase mi
od zvijezda nebo i ne vidim
ja sam Ingemark Stenmark iz Gajnica
i trčim slalom među banderama
kao pobjednik stižem na cilj
stojim na haubi i slikam se
u ruci blješti znak Mercedesa
u drugoj topli kruh od pekara

i svi me vole svima sam duhovit
čekaju na red da me upoznaju
samo ti nikako da shvatiš konačno
koliko me voliš suludo

tvoje ime mi je najljepši refren
sto ga pjevam od srca na portafon
nitko se ne javlja ništa se ne čuje
samo susjedi prijete policijom
prozor tvoje sobe gađam kamenjem
to sam negdje vidio film neki crno-bijel
al' u njemu je staklo bilo puno jače
u njemu junak nije bjež'o od braće

i svi me vole svima sam duhovit
čekaju na red da me upoznaju
samo ti nikako da shvatiš konačno
koliko me voliš suludo, glupaco

Image Hosted by ImageShack.us


Pitala si me

Pitala si me zašto tvoje ime
nikad ne provlačim kroz rime
zašto ga nikad ne ukrasim metaforama krasnim
pa da se time hvališ kolegicama s posla?

Ma nema šanse, nema tih para
da mi ikad budeš dio repertoara
pa da tvoje ime pjevuši 'ko stigne
da si sva'ko, tek tako, na brzinu, puni tišinu...

Mislim da bih razbio gitaru
da čujem da te fućkaju na pisuaru
da me jednog dana gledaš poniženo
iz kuta dućana gdje je sve u pola sniženo...

Ova pjesma o tebi, koja si mi sve na svijetu,
ovaj pokušaj da kažem ne izrecivo,
nikad se neće naći na nekom CD-u,
imati naslov, cijenu i barcode...

Zar da radio voditelj, kreštava glasa,
preko naše rime traži vlasnike pasa?
Da se ceraka, kao, dobra je zeka,
u svaki jebeni single ubaciti jingle? ...

Ništa nije sveto,
sve je bruto i neto,
sve je zabava ...

Bitno da nešto svira za žedna uha,
da nikog ne dira, dok pere il' kuha,
da narodu skrati onih osam sati,
i da ljepo stane među dvije reklame...

Ova pjesma o tebi, koja si mi sve na svijetu,
ovaj pokušaj da kažem ne izrecivo,
nikad se neće naći na nekom CD-u,
imati naslov, cijenu i barcode...

Pitala si me zašto tvoje ime
nikad ne provlačim kroz rime?
Zašto ga nikad ne ukrasim metaforama krasnim,
pa da se time hvališ kolegicama s posla?

Image Hosted by ImageShack.us


Superman

Obeć'o sam ti bio brda i doline
Kad sam kleknuo pred tebe na rizol.
Rekoh, pokaži zvijezdu koju da ti skinem
S dvadeset se život činio kao švedski stol

A na nama je samo da odlučimo kamo
Sve će se drugo već nekako naći
Tvoj Superman s fudbalerkom će se
Već nekako snać

Dao bih sve te noći da,da ostanem taj čovjek u tvojim očima

Sad nas gledam u tom crno bijelom spotu
Što ga farovi auta vrte na stropu
Pokušavam u sebi posložiti stvari
Ne znam da l' im je mjesto u srcu il' glavi.

I dalje smo tu ti, ja i moj tata
Naša velika ljubav na premalo kvadrata
I dalje moja draga spava
U sobi gdje sam lijepio slike iz Brava

Dao bih sve te noći da,da ostanem taj čovjek u tvojim očima

Pun mi je kurac više praznih priča
I malog macchiata i velikih Hrvata
Večeras me pred zgradom čeka ekipa
I sutra ćemo zauvijek zalupiti vrata

Ako što krene po zlu, pitat ćeš me sigurno
Molim te, reci mi, što ti je to trebalo?
Shvati me, strah me je da tebi ne potonem
Moram znati da sam probao dati
sve te noći da,da ostanem taj čovjek u
tvojim očima

Dao sam sve te noći da,da ostanem taj čovjek u tvojim očima

Image Hosted by ImageShack.us


Sreća

Kako ne bi okolo gledali
niz ulice su nam poredali
velike slike u boji na kojima točno stoji
kako izgleda sreća kad se uveća
a mi svakoga jutra kao vojnici idemo
po svoje mjesto na slici

sreća u braku ima mamu i tatu
i zdrave zube na jumbo plakatu
to je bijela suprugova žena
koja koristi pravi deterdžent
za uredni i čisti ambijent

pod neonom hipermarketa
gdje nasmijana lica guraju kolica
u naručju jeftinijeg svijeta
tamo nas čeka,tebe i mene
blistava sreća u pola cijene

što nam treba u životu
za tu sreću,pa na stotu?
jedan klik u photoshopu
i već smo spremni za Europu

Kako nebi okolo gledali
niz ulice su nam poredali
velike slike u boji na kojim točno stoji
kako izgleda sreća kad se uveća

Image Hosted by ImageShack.us


Planeta

Draga ljubavi jedina
S koje si planete?
Dopusti mi da malo i ja
S tobom budem dijete

Ajde daj mi jedan đir u svom svemirskom brodu
Da vidim tu zvijezdu s koje dolaziš ti
Kad budem u stanju da ti shvatim putanju
Bit ću mjesec tvoj i suputnik

Draga ljubavi jedina
S koje si planete?
Dopusti mi da malo i ja
S tobom budem dijete

Ajde daj mi jedan đir u svome svemirskom brodu
Da promolim glavu malo iznad ozona
Gore gdje ti nisi ti i gdje ja nisam ja
Mi ćemo možda i biti savršen par

Draga ljubavi jedina
S koje si planete?
Dopusti mi da malo i ja
S tobom budem dijete

Gore gdje ti nisi ti i gdje ja nisam ja
Mi ćemo možda i biti savršen par

Draga ljubavi jedina
S koje si planete?

Image Hosted by ImageShack.us


ČEKAONICA

Da pokucam, možda je ipak prerano
Zurit ću još malo u sivi pod
I prebrojat pločice

Fino piše, molimo ne kucati
A ja bih htio nekoga upucati
Il' skočit pod tračnice

Oprostite što dišem, neću nikad više
Samo mi pomozite
Kroz šumu formulara, bez malenoga dara
Jako slabo prolazim

Oprostite što dišem, neću nikad više
Samo mi pomozite
Kroz hrpu formulara, bez malenoga dara
Jako slabo prolazim

Fino piše, molimo ne kucati
A ja bih htio nekoga upucati
Il' skočit pod tračnice

Potrebno je donijeti dvije sličice
Osobnu i kopiju domovnice
I pričekat' satima

Oprostite što dišem, neću nikad više
Samo mi pomozite
Kroz šumu formulara, bez malenoga dara
Jako slabo prolazim

Oprostite što dišem, neću nikad više
Samo mi pomozite
Kroz šumu formulara, bez malenoga dara
Jako slabo prolazim


Image Hosted by ImageShack.us


GUŽVA U 16-ERCU: VANI JE SIVO

Svaka me kiša otopi
Svaki grom pogodi
Već dugo nemam razloge
Štogod se sprema, nikad me nema jer

Vani je sivo
Vjetar je rasturio sve
Nije mi krivo
Naviko sam na poraze
Al ako pitaš
Da li je sve to zbog nje
Ne čekaj riječi
Ne mogu kontrolirat se

I uvijek ostanem kod nje
Klimave utjehe
Mrtve se ruke pomiču
I što se sprema, kad ničeg nema jer

Vani je sivo
Vjetar je rasturio sve
Nije mi krivo
Naviko sam na poraze
Al ako pitaš
Da li je sve to zbog nje
Ne čekaj riječi
Ne mogu kontrolirat se

Image Hosting at ImageHosting.com

Kud idijoti: Za tebe

Kad srce radi bim-a-bam
Sve drugo je manje vazno
Ne zelim pjevati, ne zelim plesati
Kad srce radi bim-a-bam
Sve drugo je manje vazno
Svaka fontana srece premala za mene

Samo zelim da si sa mnom ti
Svaki dan i svaki tren
Sjedim ispred Kino Zagreba
Svjetlo sja iz izloga
Trombociti jure zilama
A tebe jos nema
Znoje mi se dlanovi
Oko mene hrpa cikova
Gledam niz ulicu
Jos nema te

Bim-a-bam za tebe
Hej, hej Za tebe

Image Hosting at ImageHosting.com

Daleka Obala - Kurve

Stvari se polako vraćaju na mjesto
Ovako nešto se ne događa često
Premda, priznajem ponekad pretjeram
I nekud otplovim sam

I tad slike izblijede sve
I tad zatvaram se u sebe
I tad nisi mi potrebna

Kazaljke i dalje krugove crtaju
Umjesto zvijezda kišne kapi na grad padaju
Prazno mjesto u mom krevetu sjeća me
Bila si tu

Tko zna, kuda si otišla
Tko zna, zbog čega se ne vraćaš
Tko zna, sve piše u zvijezdama

Još jučer poljupcima mi smo se borili
I dodirom smo jedno drugom tajne otkrivali
Što se dogodilo gdje je ta kap što je
Prelila čašu, što te natjerala da odneseš

Sve što sam volio, a tebe sam volio
Sve što sam sanjao, a tebe sam sanjao
Ma zar sam pogriješio što sam se smijao
Kad su mi govorili da sve su žene kurve

Kad bi zauvijek zaspao ovaj grad
Kao u bajci prekriven trnjem i travama
Sve dok se ti ne vratiŠ,a vratit ćeš se znam
I sve dok tvoja ruka ne dotakne moj dlan
Dok me ne zagrliš
Dok me ne poljubiš
Dok me ne zagrije tvoj dah!

Image Hosting at ImageHosting.com

girl and boy

Image Hosted by ImageShack.us

  travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Ožujak 2009 (1)
Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (1)
Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (4)
Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari Ja oder nein

by MaLLa gLuPaChA DiZaJn

Opis bloga i nekaj o meni:

Pa,blog kak blog,nemam pojma kak da ga opišem.zujo..it's my life...zujo
bang....DOSTA O MOM AUTU,PRIČAJMO MALO O MENI....bang

Evo,ja sam jedna cura iz STRAHONINCA,idem u školu,naravno,3.razred(MEC),znaci imam 17 let,beljimam i ime,Gabrijelalud(tak me sam starci zovu dok vikendom kasnim doma)rolleyes,ali ne volim da me tako zovu,pa,me svi zovu,GABY,GABYKA,GABRICA....rofl
JAKOOO OBOŽAVAM HLADNO PIVO,ali,ovak od muzike slušam SVEEEE,kaj mi je dobro,kaj mi paše,i CAJKE slušam,mislim to je najbole za napiti se,party!neznam točno zakaj sam si napravila bloga,ali mislim da zbog toga jer imam puno viška vremena,i zato jer DVIJE SUBOTE neidem van,.tj,u ROTOR,party,i tak,sam si ve našla zanimaciju,dok bu mi dosadno,pa,možda i posta napišem,ah,smijeh

VOLIM:
Obitelj,prijatelje,jesti,piti po mogučnosti alkohol,kompića,moba,petke,subote,
airwaves black mint,čokoladu,MOTORE,

EFV6 - SEMI - 18 -...
,spavati(čim duže to bolje),muziku(bez koje nebrem),HLADNO PIVO,zakon brače,TRAVU,dobre filme,D.E.B.S,ljubičastu,zelenu,crnu i smeđu boju,svoju sobu,topli krevet,naughtyTV,i još puno toga.

Moj msn:
g_a_b_r_i_e_ll_a_17_@hotmail.com

I to bi bilo to,o meni i mojem blogu...zujozujozujomahmah
Image Hosted by ImageShack.us

..........Ja.....mahmahmah

Malo nekve slikice,mojih frendica i frendova

Image Hosted by ImageShack.us

...................Moj najjjjbolji frend....TOMPOŠ.....
Image Hosting at ImageHosting.com
...........Vugica i Monika.....
Image Hosting at ImageHosting.com
...............Bajsss i Ifana.........
Image Hosted by ImageShack.us

.....................Bajsssssss i Jaaaaa........
Image Hosted by ImageShack.us

..........Vikica.........
Image Hosted by ImageShack.us

................Sova I Vugica....
Image Hosted by ImageShack.us

....................Ribeššš....
Image Hosted by ImageShack.us

.......................
Image Hosted by ImageShack.us

.....................Mara...........
Image Hosted by ImageShack.us

...Monika&Maja...

A VE PA LJUDEKI S MOJEGA RAZREDA:

Image Hosted by ImageShack.us

....................Moja mala IRENA....i Ja...
Image Hosted by ImageShack.us

...............Milena i Irena......
Image Hosted by ImageShack.us

..........................Ruža...mislim,inače Mateja......
Image Hosting at ImageHosting.com
.................Jebena i Tina(Malenica)................
Image Hosted by ImageShack.us

.............Kika i Ja.....
Image Hosted by ImageShack.us

...Kika i MIha..........
Image Hosted by ImageShack.us

.......................Grubač i Ja..................
Image Hosted by ImageShack.us

.................................
Efo,nekih slikica,naših ludih petka(u boji):
Image Hosted by ImageShack.us

....moj zid,pokraj kreveta..lepi,a?,umjetničkiheadbang
Image Hosted by ImageShack.us

...Mila,Tesla i ja,još trezni...Image Hosted by ImageShack.us

..Tesla i ja,nesmo se znali kak prijetizujo
Image Hosted by ImageShack.us

..Mila i pospana ja...
Image Hosted by ImageShack.us

...Na putu do Konzuma,ja več nemrem..blabla
Image Hosted by ImageShack.us

.....zujozujo....
Image Hosted by ImageShack.us

.....U konzumu....
Image Hosted by ImageShack.us

....Efo,i tako je sve počelo....
Image Hosted by ImageShack.us

....Mljami,mljaccc,u da mje ve to tu..party
Image Hosted by ImageShack.us

.........Eeee,onda pak smo si spili i poleteli...nutparty
Image Hosted by ImageShack.us

...Mila,Jebena i jaaaaaaaa....lud
Image Hosted by ImageShack.us

...Tesla,Malenica,Mila..dead
Image Hosted by ImageShack.us

....Svaka reč je suvišna,,partysmijeh
Image Hosted by ImageShack.us

....Joj...zujo
Image Hosted by ImageShack.us

..Malenica i jaa....
Image Hosted by ImageShack.us

.....Mi pijani,smo se kotali...zujonut..manta,manta..nut
Image Hosted by ImageShack.us

....Mateja i ja..mah..a ve pak bi bilo dosta.....mahmah





utorak, 15.04.2008.

...TI BEZ KOMADA,JA TAKO MLADA,ZAJEDNO SMO KAO DŽIN I LIMUNADA,HAJMO,MA HAJMO SADA JEDNO DRUGOM BITI DAR...

....Eeee,ljudeki!paaa,kaj ima?de ste?kak ste?,hehe,neznam kome se ja to obračam,bangrofl..Ja sam se baš zbudila,jaj,pak sam pol dana prespala,yes..moralasam danas na praksu,al zaspala sam,tj.ne sam se mogla stati,joj,pa ko pak se more s toploga kreveta stati,ne?no..jučer sam bila u školi,bilo je super,dobila sam 1 s hrv,al nikaj zato,svi smo dobili 1 pak nam nije upisala u imenik,i tak da je bilo oke!posle škole smo išli na kavu u VIENU(s ovaj mojaj s raz),onda su došli TOMPOŠ,CIKAČ,i PAULA,pošto je bil Cikačov ročkas,smo si VELIKE PANE naručili,i tak Cikač je častil....partyEsose,a do vlaka smo se si tak gubili,ee,kaj smo delali po cesti,al ne smo bili pijani,ne,niti malo,mah,pa i ko se bi napil jednoga VELKOGA PANEKA,ne?Joj,a CIkač smešen je kolače donesel,beljsam ne znala bi si zela il ne,beljnakraju sam si ne,jer kak ideju skup cigarete i kolači,heh,,mah,zela bi si ja al da sam ne pušila...puknucu..i tak dojdem ja doma oko 15:00 vur,tak nekak,i mene prime pak neka alergija po licu,tak da sutra nem u školu,ee,pa dej,a sutra dojde IRENA u školu,joj,bemuu miša....Eee,jučer sam se prvi put kladila,bangMAJA me zarazila,ona se ve počela kladiti,pa,dojde k mej i sam je na stranici FAVORIT,joj,misli da bu nekaj dobila,a nikaj,..noo,i tak sam se ja kladila,bezveze nekaj igrala,i čak sam nekaj pogodila,dead..Ali,neje to za mene,opče nikaj niti ne razmim,nikve koeficijente,nikaj,no..Eee,idem vam ja ve pomalem,ajde,ljudovi komentirajte.....I poz sima onima koji čitaju moj mali blog.....kissy,kissy...

Image Hosted by ImageShack.us






| KoMeNtiRaJ (20) | pRiNtAj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.