gabalov blog

Komentari On/Off

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Ovdje će se objavljivati na jednom mjestu moji povijesni postovi sa odgovaram na pitanja i glumim frajera II.


Linkovi
Blog.hr
Forum.hr
Internet Monitor
studentarije
Rotten tomatoes - filmski portal

blogovi koje čitam:
daliborov
MioMaoCeTungov
Plodovi zemlje
carnaxov
hopelessin
...bit će toga još

na forumu me možete naći na:
Odgovaram na pitanja i glumim frajera II.
Star Trek Fan Club
Oaza mira, 4. inkarnacija

28.04.2005., četvrtak

Rastanak

Ovo je posljednji zapis na ovom blogu.

Rezultat ovoga ispod je rad jednog popodneva kada sam isprogramirao blog da objavi par mojih tekstova koje sam objavio na topicu Odgovaram na pitanja i glumim frajera II. Link na njega vam je s lijeve strane. Nemam inspiracije a ni vremena za neke druge postove pa vas upučujem na frajerski topic gdje ima i zanimljivijih i upučenijih ljudi od mene što se tiče povijesti.

Kako imamo već skoro pa 100 stranica preporučujem vam naš sadržaj (http://www.forum.hr/showthread.php?s=&threadid=21969) na kojem su popisani svi malo duži postovi.

Ovaj post ne bi ni pisao da me na forumu netko nije pitao o nečemu što sam napisao na blogu kada sam ponovo ušao u njega i vidio komentare vas ''čekaća''. Ovaj blog je što se mene tiče završen i zatvoren, možda mu se vratim nekad u budučnosti ali sumnjam - u ovom mediju se nisam snašao.

Na forumu me možete naći na frajerskom...

pozdrav, gabal.
- 17:57 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>