Design by:
Kay-Chii

Da/Ne

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

MOJ IZBOR ZA PROSINAC^^

Za početak,ovaj mjesec na swa usta hwalim:
bend The Bravery i pjesmu An Honest Mistake^^



Istina,lik izgleda malko frikowski,al fora su =).

ZANIMLJIVOST:
Ponovno imam kratku crwenu kosu XD.

ANIME:
Lovley Complex



Najlijepshi lovey anime ikada^^
Ako je rasplakao mene,onda was wjerojatno neche,
al ja i tak i tak wech i na higurashi plachem i pitam se zashto se oni newole XD

MANGA:
Higurashi When They Cry 1


Hehe owo wam piše sretna wlasnica 1. MANGE BWAHAHAHAHAHA!!!!
mANGA JE JEDNAKO SCARY KO CRTANI^^

mmm moja lista animea i manga^^

ANIME

Idem abecednim redom, da se ne zbunim XD.

1.Blood+



Definitivno jedan od čudnijih anime koje sam gledala.
U početku nisam niti kužila radnju,
a onda mi je sve polako sjelo na svoje mjesto.
Saya me zapravo i privukla na gledanje ovog animea.
Slučajno sam naletila na jednu njezinu sliku,
i ćim sam otkrila o kojem se animeu radi...
eh... Bila je to ljubav na prvi pogled XD.
Anime me podosta razočarao,ali ipak ga ostavljam sa solidnom ocjenom od 2.7.
SAYA JE SPASILA STVAR XDDDD.

2.DearS

Image Hosted by ImageShack.us

PREEESLAAATKOOOOO^^^^^^^^
Oni koji ga do sad još nisu pogledali,ovo je OBAVEZNO za pogledat.
Iako ima samo 12 epizoda,definitivno vrijedi pogledati.
Seksualno ugrožena profesorica,tona oskudno odjevenih izvanzemaljki s jakim tjelesnim atributima i hrpa napaljenih muških tinejđera, obično bi značila još jedan hentai XD,ali ovdje to nije slučaj.Izvanzemaljke (ili DearS) su jednostavno preslatke.
Jedini problem kod ovog animea je da užasno podsjeća na Chobitse.
Anime ostavljam s ocjenom 4.8.

3.Digimon Adventure



Jedan od mojih omiljenih anime klasika. Iako je većina vas gotovo 100 % pogledala ovaj anime,sumnjam da se itko od vas potpuna sjeća radnje i likova koji su ovaj anime,zapravo,i napravili klasikom. Ja sam prije jedno 2 tjedna počela ponovno gledati ovaj anime,i vjerujte mi da je doživljaj potpuno drugačiji.
4.3

4.Fushigi Yuugi



Na gledanje animea me potaknula manga koja (iako na nekim dijelovima prilično loše crtana) me odmah privukla predivnom slikom na naslovnici.
Iskreno mogu reći da me anime razočarao. Za početak,pola situacija se ne poklapa s mangom,dio je čak i izbaćen.Animacija je slaba(što je vjerojatno i za očekivati s obzirom na godinu kada je lansiran). Ako ste anime pogledali prije nego ste pročitali mangu,uništili ste si jednu kvalitetnu priću^^. Iskreno mi je žao što je anime tako loše napravljen,pa će i ocjena biti slabija:3.3

5.Fushigiboshi no Futago Hime

Image and video hosting by TinyPic

Iako sam ga tek počela gledat,mogu reč da je jedan od NAJSLAĐIH animea IKAD.Glavni likovi (princeze Fine i Rein) su prototip dviju nestašnih i užasno nespretnih blizanki,koje su, istovremeno,i princeze. Žive na suncu,i u tijeku su pripreme za godišnji bal princeza. Pošto su one domaćice,trebale bi zaista dati najbolje od sebe da osiguraju doćek...ali ipak tu govorimo o Fine i Rein XD. Anime što zbog radnje,što zbog grafike (a moju opsesiju malim medenim princezama da ne spominjemo XD) ocjenjujem s 4.8

~još nisam dovršila listu,prelijena sam XP ~

ŠTO SE ŽELJNO IŠČEKUJE XD:
1.Higurashi No Naku Koro Ni Rei:OVA--od 26.12.08. do kolovoza 2009 :(anime):



2.When they Cry :Higurashi:18.11.08. :)manga(:

Slikice^^^^

NarutoFever.com Naruto Love Compatibility Test

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us









I am going to die at 87.  When are you? Click here to find out!






petak, 28.03.2008.

Jigoku Shoujo


Več par mjeseci pokušavam pronači stranicu s koje mogu skinuti Jigoku Shoujo,i danas mi se napokon posrechilo XP.ANIME JE PREDOBAR!!!!! Uz to,u petak sam kupila prwi dio mange Gacho Gacho,malo je perwy ali je super ^_^. Neznam dal sam to dosad spominjala,al ja obozhawam Yuri!!! Isto tako sam prolupala za jednom mangom koja se zowe Kuchiburu Tameiki Sakurario iliti Kiss,Sigh and Cherry Blossoms pink.Podijeljena je na pet priča.Manga je Yuri,al meni je najbolja prwa priča.Na kraju posta objawit chu wam linkowe za anime i manga downloade s kojih ja skidam swe.Jedna cura mi je poslala Naruto Doujinshi.UZHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAS!!!! XP.Najperwy stwar koju sam widjela u cijelom zhiwotu XD.Naprawih nowi wideo:



LJUDOFDI,SKINITE KISS,SIGH AND CHERRYBLOSSOMS PINK!!! MANGA JE BOLJA OD NARUTA! Inache pochinjem dobiwati zhiwchane napadaje,i nikako se nemogu smiriti.Za pochetak,nikad nemam para,i zbog toga strahujem da mi netko ne pokupi mange prije nego skupim pare.Druga stwar:poswadjala sam se sa trenericom mog najdrazheg sporta,i sad neidem na trening,a zaprawo kazhnjawam samu sebe.Trecha stwar:JOSH NIJE CHETWRTI MJESEC ("whine")! I chetwrta stwar:MORAM uchit,a neda mi se. U slobodno wrijeme uploadam Higurashia na Youtube i dosadjujem se.Zashto,ALI ZASHTO ja ne poznajem nikog tko woli animee... Eh,toliko od mene,u nastwaku wam je pricha skup s linkowima i nowih 10 stranica mange Higurashi no naku koro ni.Ewo ,opet ja s dwometarskim postowima XD.

Njena soba bila je podrum,ali više je nalikovala na zatvorsku čeliju. Preko noči,a ipreko dana bila bi zaključana unutra.Soba je bila vlažna i prljava s jednom plahtom na podu.Gurnuli su je u sobu i zaključali unutra.Prvo se bacila na vrata i vrištala iz sveg glasa.Ogledala se oko sebe.Brzo je zgrabila plahtu i skuturila se u kutu manično naričući"Žao mi je,žao mi je,žao mi je,žao mi je,žao mi je,žao mi je.žao mi je,žao mi je,žao mi je..."
S kata su do nje dopirali Marrionini prigušeni vriskovi.Kada je napokon zaspala,cijelu noč su je mučile slike njene majke koja je netragom estala.Tada se trgne i naglo uspravi.Tek sada je shvatila da će zbog suspenzije morati ostati u Đavoljoj Jazbini punih trideset dana.Suze su joj potekle niz lice.U očaju počne nabijati glavom u pod.Par udaraca bilo je dovoljno,i ona se onesvijesti.Ujutro je Marrion ušla u podrum s novom masnicom na licu koju je vješto prikrila šminkom.Prišla je Jinx misleči da spava i prodrmala ju.Tada na svojoj ruci zamijeti krv.Izbulji oči i otvori usta u nijemi vrisak."Jinx,Jinx dušo reci nešto..."Manično ju je drmala.Marrion zatvori oči i pokuša se sabrati."Odvest ću te u bolnicu...Da.To...Moram..." Drhturači je podigla Jinx i krenula prema izlazu iz kuće.Unijela ju je na stražnje sjedalo i počela bjesomučno paliti auto "Zašto... nečeš... Ma u *****" Izašla je iz auta na kišu koja sad već sve jače i jače padala,izvukla Jinx i krenula pješice prema bolnici.Nakon dvadesetak minuta hoda ušla je u bolnicu promrzla i mokra."Ma koji..."U nevjerici polao sklizne na pod.Bolnica je bila potpuno prazna."Molim vas! Bilo tko..." Niz hodnik se spuštao netko u bijeloj kuti."Hej!!!!"Marrion je bila na nogama i trčala je prema osobi."Ona,odnosno Jinx je...Ne...Glava...No pa vidite i sami" okrenula se prema Jinx da ju pokaže doktoru.Ali kad se okrenula njega nije bilo."Nemojte me...Izgleda da ću morati sama." Uzela je Jinx i odvela ju u jednu od soba.Alkoholom joj je isprala ranu i stavila zavoj.Ponovno ju je podigla i potrčala prema kući.Morala se vratiti prije nego se on probudi. Gotovo je kaskala.Stigla je do kuće,potiho se spustila u podrum i ondje ostavila Jinx.Na prstima se popela u prizemlje i što tiše moguče zatvarala vrata.Tada na svojoj ruci osjeti čelični stisak.


Image Hosted by ImageShack.us
By jainaproudmore at 2008-04-01

Image Hosted by ImageShack.us
By jainaproudmore at 2008-04-01

Image Hosted by ImageShack.us
By jainaproudmore at 2008-04-01

Image Hosted by ImageShack.us
By jainaproudmore at 2008-04-01

Image Hosted by ImageShack.us
By jainaproudmore at 2008-04-01

Image Hosted by ImageShack.us
By jainaproudmore at 2008-04-01

Image Hosted by ImageShack.us
By jainaproudmore at 2008-04-01

Image Hosted by ImageShack.us
By jainaproudmore at 2008-04-011

Image Hosted by ImageShack.us
By jainaproudmore at 2008-04-01

Image Hosted by ImageShack.us
By jainaproudmore at 2008-04-01

LINKOWI

Animebreaker-anime

Mange-Kuchiburu Tameiki Sakurario

Last sight at 15:41

+*_Coment[(97)] *+_ Print +*_ # *+_ ^+*

0