utorak, 12.09.2006.

Otvaranje javne kuce Sewen

opet me fuxic tjera da pisem post...... puf... al dorro on daje teme na emesenu.. ahhahahah...=)

ovakoo.. posto ovaj blog postaje swe poznatiji i poznatiji.. odlucili smo otvorit javnu kucu.... inace.. trebamo: fuxe, novac, i mjesto... =D

zelimo kastanjericima da se brzo oporave.. to je onako malo tuzniji dio posta... (manci i posa su u bolnici)

OVAKO... pobjedili smo TWIXAAAAAAA jeeej.... samo sto od tad twix ne prica s nama... bar samnom..=) TWIX ako mi se ne javis sljedeci put na emesen.. bolje da neznas sa te ceka.. (jelda fuxic? )

da... posto mi fuxe cesto izlazimo van u zadnje vrijeme s frendicom i frendom koji bi trebali postat fuxe u blizoj buducnosti.. i bili smo kod tog frenda... i fuxic me poceo napadatt.. i tucc... aaaaaaaaaaa.... i iam masnicuuuuuu...=(.... ajmo sad swi an fuxicaaaaaa.... haha... ( petko moram alo stvaru okretati u swoju korist.. sorry..=P )

fuxic mi je kupio medvjedica.. al mi ne zeli rec kako se zove.. pih... i jos mi ga nije dao... (mislim medvjedica) haha... nisam ja perversna ko on.. ipak je on iskusniji u swemu tome.. ahahahahah....

i da.. za kraj.. malo da reklamiramo nasu novu kucicu....
Ako vam je dosadno ili zelite uzivat na razlicite nacine svakako dodite posjetit javnu kucu Sewen
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

by: Petko & Lea

- 22:33 - Komentari (37) - Isprintaj - #