popuši kurac

09.08.2006., srijeda

BOKTJEBO JA SAM METALAC U DUŠI I SVE PROŽIVLJAVAM NA SPIRITUALAN NAČIN! JESAM SAD GLAVNI?

evo vidiim da se mnogi darkeri, rokeri, metalci, gotičari, trešeri, blekeri, granđeri, punkeri, skinsi, reperi, kurče sa bendovima koje slušaju! e, pa saču se i ja kurčit!

inače, ja proživljavam metal kroz svoje cijelo tijelo, doživljavam ga kroz dubinu svoje duše, prolazi mi kroz eritoricte, kroz desnu pretklijetku, bubreg, i onda ga spiritualno doživim! budem glavni! netrebaju mi kileri da budem glavni, jer ja sam metalac u duši!
osječam se tako depresivno, ovaj život je kurac! osječam se kako sam izgubio sve prijatelje, i to zbog metala! frendovi su me odjebali jer sam metlac, a oni su šugavi cajkeri! mrzim cajke! seljačine! komercijala! boktejebo! osječam svaku noč, kad vidim, crno nebo, osječam kako mi je duša crna, a nekad i plava. sve osvisi o atmosferi. prije toga pogledam vremensku prognozu da znam oču bit depresivan ili depresivan. ja svoj život gledam kroz glazbu i to mi je najvažnije u mom sjebanom životu! vračam se starim navikama, neizlazim nigdje, u kurcu sam. nikad ništa neču imati, osječam se tako osamljeno, ali ipak ja volim bit osamljen, jer kad sam sam, onda mogu razmišljati o bitku našeg života, i o idejama u paralelnom svijetu! možda postoji savršeni riff koji me izvede iz depre, al on mora baš bit savršen da bi moj tubitak izbavio iz bivanja! ak nerazumijete pročitajte platona i empedokla pa če vam bit jasnije!


BOKTEJEBO JEL VAM JASNO?

U KURCU SAM!!!!!


e evo bendovi koje slušam i obožavam! i doživljavam ih na duhovni način:

yatering
abazagorath
abruktum
kult of azuzel
isegrim
nattefrost
him
demmolition hammer
depressive age
depresy
depressor
despair
hopeless
aaskereia
amon amarth
anal cunt
gorogoroth
anathema
cruachan
fairyland
mandator
belinus
branikald
mortification
pink floyd
psycroptic
destruction
vesania

a ovo su oni koje mrzim i koji mi se gade! fejkeri! pozeri! forseri! komercijala! gade mi se! :

trollfest
trollskogen
unleashed
metallica
vargavinter
vendetta
abattoir
anacrusis
acroholia
artillery
blind illusion
borknagar
cannibal corpse
cradle of fils
motorhejd
haloween
einherjer
frostmoon
krieg
godgory
grabak
elvenking

ove bendove gore mrzim iz dna duše jer su fejkeri i pozeri i njihova glazba je za prodaju, a nije da se doživljava duhovno! mamu im jebem! treba ih ubit! kaki su to metalci!

ma mrš
- 15:48 - Komentari (18) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi