subota, 19.04.2008.

Nije mjeSečNa tOO štO sjA u nOči to sU tVojee oči puNe ljuBavi...nIje mjEsečiNa kriva neGo okus viNa i tvOje usNee vreLLe što me zaVelee...

kaO što znate...meni se baš i neda puno pisat pa ču vam po običaju stavit par slikica...a i budem neč malo napisalla...ajde...da nebude sve pretrpano slika...zubomouthwash

neke novosti...

moja draga nenica je 09. 04. navršila 13. godina...a bebaaaa...fino

posvađala sam se sa dečkima cryali mi je sada jako žao...bila sam tako ljuta i živčana da sam ih izvrijeđala ali to nemislim...jooo...kako sam glupa...sjebem si prijateljstvo...ali fakat mi je žaooo...ajde sa vilimom sam se pomirila i sada je swe normalno...pričamo i sve...jedino je sada ostao buky...crytuzan

negdje u 5. mjesecu če biti opet onaj međunarodni festival vartometaaaa...weee...još samo da imamo opet ono sijeno za sjedit...uuuuuu...pre jebeno...ali šteta kaj tad još traje škola pa nečemo moči biti do jedan sat u noči ali nema vezee...

lejaaač sreeetan ti rooođeeendaaaannn !!!! swe najboljeeeee......dada...leja se je na jučerašnji dan rodila prije točno 14 godinaa...beee...dobila je novi mobač za rokas...neku nokiju...baš je foraaa... lejač puseeek cerekcerekcerekpartynjamifinosmokinmouthwashludpjevalazelaze

eto...mislim da bi to bilo to...sretan

evo sliČkice za kraj

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

- 09:45 - Reci mi (10) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.