SLIKICE...

cool myspace layouts

cool myspace layouts

pimp myspace profile

pimp myspace profile

myspace layouts

myspace layouts

myspace glitter

myspace glitter

myspace layout images

myspace layout

myspace layouts

myspace layouts

layouts myspace

layouts myspace

myspace layouts

myspace layouts

myspace layout images

myspace layout

myspace layout images

myspace layout

layouts myspace

layouts myspace

< siječanj, 2008  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (4)
Studeni 2007 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Visish/Nevidish

by MaLa_Sa_MaRsA:))


O meni...I to ste htjeli..pussice........

VOLIM:horrore ,iskrenost, dobro iskombiniranu odjeću, strano i narodnjake, dobit pare od bake, zgodne dečke,
imat nekog kome mogu sve reć(a to imam ,ana ,moja naj frendica) ,dobit u školi 3,4 il 5,zabavu ,ples,
rolanje ,sanjkanje ,crnu kosu, svoju sestru ,pse ,dobru muziku ,piercing, otić u kino ,kokice sa sirom ,pepsi s limunom ,svoje frendove ,svoj mob ,blogove, karaoke........
NE VOLIM:bahatost ,umišljnost ,vrijeđanje ,bezobraznost ,imat instrukcije, sušeno voće, cure koje misle da su glavne,štrebere ,svađe sa svojim frendicama, kad ne dobijem lovu za van,balet, prokulice, matematiku ,tehnički ,općenito školu, jasmina stavrosa,dobit kulju ,prijetnje ,blog perfectsteph,pravit se važan, glumit da imaš dečka.......
DOB:13 godina
NAJBOJA:sve volim ,neke ne al sad neznam koje...



PUSSE

četvrtak, 10.01.2008.

VRIJEME ZA NOVI POST?!DA!!!!!!!!!

E ljudi fakat sorry kaj se tak dugo nisam javljala...
Fakat je vrijeme za novi post...
Nova Godina:FENOMENALNA!!!
Obavila sam jedan mini-shopping!!!
Kupila sam si trenirku(predobru) ,crnu majicu ,dve sive ,
kapu maslinasto zelenu ,dezić ''Addidas'' ,preslatke balerinkice...
U city centru...
Tak mi fali ono kad smo svi bili doma i otvaral poklone ,a sad
će JEBENA škola i mrzim učit!!!A mama mi stalno priča (tak me nervira)
''A Ana imat ćeš ove godine pet iz matematike ,mora se učiti
bolje počni...''!!!!!!!!!!!!!!!!
A imala sam tri iz matiše na polugodištu....
Evo prešla sam Laru Croft Tomb Raider Legend ,ali i Ivan mi je pomogo...
Danas sam bila kod naj frendice...Tak malo smo igral cluedo ,monopoly ,i
naravno pričale....
U subotu idem frizerki da me izravna...
Inače ja NAŽALOST imam frćkavu kosu ,mislim nekad je slatka
i nije ružna ,nekad je nekad nije ,ali ja ju mrzim jer se teško češlja
i to me boli ,a i nekima se to ne sviđa...
A i volim ravnu kosu ,bolje mi stoji...
Stalno stavljam tri točkice i to metak nervira...
Evo ponovo sam stavila!!!!!!!!!
I kaj da vam pišem mislim ja sam skoro cijeli dan doma ,i da
sutra ili do kraja tjedna ću vam vratit komme ,moram učit jer naime
u ponedjeljak ,da odmah u ponedjeljak pišemo test!!!
I to zemljopis ,ma nabijem ju u šupak!!!
Razred će se pobznit protiv toga.
I ja sam s razredom ,naravno....
I niš vam više nemam reć osim
da sam počela kuhat i to je bogme
bio odličan ručak(ručkovi)!!!
Sad ćete si mislit ''gle štrebericu kuha!!!Hehe!!!'' ,
ma znam ja da hoćete...
I bila sam u box stavila odlične slike i
izbrisalo mi se sve i onda sam se fakat
htjela ubit jer sam to stavljala sat vremena
i tražila ih i poludila sam....
Idem ja sad....
BY:ANA
POZZ



| CoMeNtIrAj (97) | PriNtAj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.