Glitter Words

Glitter Words


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Da promijenim pjesmu?
Svakako!
Ne ova je bas cool!
Ma ova je super ostavljaj!!
Mjenjaj!!
  
pollcode.com free polls


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

banner by xblogmasterx.blog.hr



Free Image Hosting at www.ImageShack.us





Free Image Hosting at www.ImageShack.us





Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Music

Free Music




JellyMuffin.com - The place for profile layouts, flash generators, glitter graphics, backgrounds and codes

Glitter Graphics

Music Glitters







< lipanj, 2008 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (3)
Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


komentari on^^off

design: × BloG MasteR ×

font: x

slike: x

Nesto o meni...

Hej!Moje ime je Sara imam 12 g.idem u sk Josipa Badalica
Volim:rolanje,svoje ljubimce,druziti se s frendicama,voznja bicikla i pizzu!:::
Ne volim:ogovaranje,provociranje i svadu te zmije
Obozavam:likovni i odbojku
Od glazbe slusam:Ciaru,50 centa,Rihannu,R.H.C.P.,Avril,PInk,Green day,Nirvanu itd......
Naj frendica mi je Sandra,ali imam jos frendova koji su mi ok a to su:Elizabeta,Matea,Patricija , Mirela i Gabrijela.
Ali fora su mi curke iz 7b koje imaju blog i Manda iz 7a
Naj glumac:Brad Pitt. Wentworth Miller,Dominic Purcell
Naj glumica:Angelina Jolie,Julia Roberts...
I NAJVAZNIJE NE SALJITE LANCE SRECE!!!
puknucubangpartyzalivensmijeh



Kakav ti je moj blog??
Ok!!
Super!!!
Jadan!
MOglo bi biti i bolje!
Genijalan!!!!
pollcode.com free polls


Kaj slusate od ovoga??
Hip-hop!
Rap!!
R n b!!!
Punk!!!
Rock!
Metal!!
Nikaj od ovoga!!!
  
pollcode.com free polls


blinkyou.com



Free Image Hosting at www.ImageShack.us




Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us





Linkovi koje posjecujem

Dnevnik.hr
Blog.hr
Blog servis
Forum.hr
www.funny games.hr
youtube
www.net.hr
Carica

LAURA



TEA


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us

ponedjeljak, 23.06.2008.

Evo me!!

Ljudovi pa diiiii ste mi??? Kako ste jel vam vruce???smijehsmijehMeni bome jee!!!evo mi smo sa zborom bili u topuskom a ne u tuheljskim toplicama! Jel tko od Vas bio tamo?zujozujozujoBilo je fakat ludilo....Veliki tobogan tamo vam je grozno ee da sam vidite ja kada sam 1. put bila na toboganu mislila sam da cu se strgat sva.:nut Ja vam sada odem u Zadar tako da vam se mozda 2 ili 3 dana ne budem javljala jer sam na moru pa vam se necu cesto javljati.....Kaj se kod vas novo dogada sam pisite ja vam zauzvrat budem duplo vise........ I jos nekajSTVARNO VAM HVALA NA KOMOVIMA ODUSEVILI STE ME HVALA HVALA HVALA ja BI VAS MOLILA DA SE TO DOGODI I OVAJ PUT-TAK DA IMAM ISTO TOLIKO KOMOVA...ja vam sad moram ici a vi komajte-....naughtynaughtysmijeh:.....



^^ komentari (326) ^^ print ^^ # ^^