Glitter Words

Glitter Words


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Da promijenim pjesmu?
Svakako!
Ne ova je bas cool!
Ma ova je super ostavljaj!!
Mjenjaj!!
  
pollcode.com free polls


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

banner by xblogmasterx.blog.hr



Free Image Hosting at www.ImageShack.us





Free Image Hosting at www.ImageShack.us





Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Music

Free Music




JellyMuffin.com - The place for profile layouts, flash generators, glitter graphics, backgrounds and codes

Glitter Graphics

Music Glitters







  svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (3)
Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


komentari on^^off

design: × BloG MasteR ×

font: x

slike: x

Nesto o meni...

Hej!Moje ime je Sara imam 12 g.idem u sk Josipa Badalica
Volim:rolanje,svoje ljubimce,druziti se s frendicama,voznja bicikla i pizzu!:::
Ne volim:ogovaranje,provociranje i svadu te zmije
Obozavam:likovni i odbojku
Od glazbe slusam:Ciaru,50 centa,Rihannu,R.H.C.P.,Avril,PInk,Green day,Nirvanu itd......
Naj frendica mi je Sandra,ali imam jos frendova koji su mi ok a to su:Elizabeta,Matea,Patricija , Mirela i Gabrijela.
Ali fora su mi curke iz 7b koje imaju blog i Manda iz 7a
Naj glumac:Brad Pitt. Wentworth Miller,Dominic Purcell
Naj glumica:Angelina Jolie,Julia Roberts...
I NAJVAZNIJE NE SALJITE LANCE SRECE!!!
puknucubangpartyzalivensmijeh



Kakav ti je moj blog??
Ok!!
Super!!!
Jadan!
MOglo bi biti i bolje!
Genijalan!!!!
pollcode.com free polls


Kaj slusate od ovoga??
Hip-hop!
Rap!!
R n b!!!
Punk!!!
Rock!
Metal!!
Nikaj od ovoga!!!
  
pollcode.com free polls


blinkyou.com



Free Image Hosting at www.ImageShack.us




Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us





Linkovi koje posjecujem

Dnevnik.hr
Blog.hr
Blog servis
Forum.hr
www.funny games.hr
youtube
www.net.hr
Carica

LAURA



TEA


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us

četvrtak, 22.05.2008.

Zasto?????

crycrycrycrycrycryUopce neznam sto je mom blogu,vidite ovaj dolje post mislim, morala sam sve postove izbrisati neznam zastononononoeekNist nisam mijenala sada necu pisati pre dugacke postove jel neznam sta se dogada!!ludludAko netko zna ili ako je netko imao iskustva s tim neka mi se javi jel neznam sta je.....Molim vas da mi pomognete jel neznam sta je mom blogu!!!!!!smijehsmijehwinkwinkwinkMolim VAs!!!odo sredivat ali ne vjerujem da cu uspjeti Ajde pisite..... stisnite na sljedece datume na kalendaru da vidite druge postove



^^ komentari (30) ^^ print ^^ # ^^