××°°°loVe... jusT lOve°°°××


Pretraži net
...ovaj blog

traZilIca maLa.. eO saMo zA waSdead



online


××o meNi××



moJE imE je ♥LeA♥ i pReziMe saM veC odAawnO zaboRavila..iAm 13 goDina=) idem u naJboljI i naJzaJebaNiji 7.c razRed... ideM u beSt skoLu viDikoVac... imaM puuNo frEndiCA&fRenDova. naJ sU aNa/anDreA/sTefanY/nIna/nAta.. moJ msN jE funny_lea95@hotmail.com
mee
Image Hosted by ImageShack.us

ja&andrea
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

nata
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

nina
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

andrea
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

tajana&mario&nata&ja
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


nata&ya
Free Image Hosting at www.ImageShack.us





××aJ eMm××


-->LooDa
-->nAsiLnaheadbang
-->faNy
-->sLobOdnA
-->nEzaSitNa zA paRegreedy
-->u tRenDu

××voLim××


-->fRendOwE&frEndiCe
-->maJ kOmP
-->mAj rOom
-->spOnĐa bOba
-->deČkE
-->čoKolaDu
-->fAst fUdnjami
-->voTku šUmskO woCe

××nEwOLim××


-->šKolU i sWe O njOj
-->biT tuŽna i u Depri
-->umiSljeNe kUckE
-->rUžnE ljUde koJ misLe da sU ljePi
-->deČke koJi žeLe saMo seX
-->pErveRznE osObe
-->aNjeZeburninmad



××cOoL blOgaci××



Image and video hosting by TinyPicMy B.f.F AnA
Image and video hosting by TinyPicFaBiAnA
Image and video hosting by TinyPicrObBy
Image and video hosting by TinyPicElLy
Image and video hosting by TinyPicDaJaNa
Image and video hosting by TinyPicStEfY
Image and video hosting by TinyPicTeeNagE peTra
Image and video hosting by TinyPicSpaLjenA na kWadRat
Image and video hosting by TinyPicKetY
Image and video hosting by TinyPicnE UmiSljEna
Image and video hosting by TinyPicoNe LiTtLe CrAiZy
Image and video hosting by TinyPicaNa D fAnCy QuEeN

Kolovoz 2008 (1)
Svibanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (4)
Prosinac 2007 (12)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Visish/Nevidish

by UnDeRgRoUn QuEeN :)

sliKe&&teXtOwii



Image and video hosting by TinyPic
..znAm dA alKohOl sKodi aL utjEhe neMa u voDi..
Image and video hosting by TinyPic
..tiRed oF trYinG,siCk oF cryIng yeAh i'm sMiliNg bUt inSide i'M diEd..
Image and video hosting by TinyPic
..oTišo si neK si da sI baR biO sexY svaKa ti jE daLa a jA te zaJebaLa..
Image and video hosting by TinyPic
..i dRink 2 foRgoT U buT wHen i'm druNk i sEe u douBle..
Image and video hosting by TinyPic
.pustiT cU tE u kuCu aL u soBu NE pUstiT cu Te u soBu aL na KreveT NE puStit cU tE nA kreVet aL NE seBe nE pustiT cU te na seBe aL sa seBe NE..
Image and video hosting by TinyPic
..u bRokE my heAret liKe nO one BefoRe maYbe iT'S tHe reAsoN i loVe yoU moRe&moRe..
Image and video hosting by TinyPic
..musKarcI su sNAga musKarci sU moC.musKarci sU saMO za jeDnu noC.za jeDnu noC i nisTa vise.mi sMo gadUre aL nas jE VISE..
Image and video hosting by TinyPic
..kaDA si s neKim isKreNo ga voLi.nemoJ dA ga vaRas.ZAPAMTI-->TO BOLI
Image and video hosting by TinyPic
..200 ljuDi 200 pRijatElja-->100 lJudi 50 pOljubAca-->10 ljuDi 2 veZe--_dVoje ljudI 1 ljubaV..
Image and video hosting by TinyPic
..usAo si u moJe srCe i jA saM tE zavoLjelA,davNo si iZ njEga izaSaO,a joS tE nisaM PreboLjelA
Image and video hosting by TinyPic
..teSko Je kaD ti Je duSA nesHvaCena,kaD voliS a ljuBAv ti nijE uzvrAceNa,Kad oD tvoJih snoWa osTAnu saMo ZaRisTa,kAd On teBi znaCi svE a ti njEmu nista..
Image and video hosting by TinyPic
ti miSliS da saM sreTna jeR tOmOj poGleD kaZe aL srcE poTAjnO plaCe a poGled uvijEk LAZE
Image and video hosting by TinyPic
..seX iS likE nokiA-->conneCtiNg peOplE,likE niKe-->jusT dO it,likE pePsi-->asK 4 moRe..
Image and video hosting by TinyPic
..maMa mE rOdiLa,ulicA odGojiLa,dRogA naHraNiLA, igLa saHraniLA..
Image and video hosting by TinyPic
..musKaraC jE gluMAc koJ igra uLogu s toBom,a kaD odIgra uloGu oN ti kazE zBogOm musKaraC jE kO komaRac UBODE PA ODE
Image and video hosting by TinyPic
..ljubAv jE kaO griPA-->uviJek zaWrsiS u kreWetU..
Image and video hosting by TinyPic
..umjeStO meNe zaJebO si seBe a ja saM se snaSla i seBi drUgoG nasLa,jA nisaM cuRa koJA zA deCkimA suZe liJe a ti niSi fAca dA imaS dwiJe..
Image and video hosting by TinyPic

utorak, 25.12.2007.

*Sretan Bozic*

sretanwavewavemahEvo me ljudekimahmah vidjela sam da vam prosli post nije bio bas pretjerano zanimljiv... ali OK, valjda ce ovaj biti bollji... ali ja cu se zahvaliti NaTi InGi RoBiJu i SaNeLi koji su commali. P da pisam malo o Bozicu....sretan pa to je vrjeme darivanja....... bla bla bla...... ugl, meni ja LOL jako deago zbog svih koji su dobili lijepe darove...... posebno jedne moje frendica koja je danas prohodala sa nekim tipomcerek!!yes cura je full dobra i hvala ti Boze(sta se moze) sto si je usrecio! i ja zelim svima(cak i profacima, osobito Božićki, da se ne uvrijedi) Najsretniji Bozic i nowu godinu.sretanyeskissbeljwinknaughtysmijehgreedydead zujo a Franceski i Valentini da se puuuuno napapaju dobre klopicenjaminjamifinofino i Stefici da se partypartysmokinsmokin....yes Robiju i Ani novi mobgreedyzuboyessretan

PRAVILA:

1. MORATE se provesti ovako:sretanyesbeljnutwinkzubocoolkissyesgreedynaughtypartysmokincereksmijehzujothumbupthumbupthumbupmouthwashdeadnut

2) NE SMIJE vam biti
ovako: no tuzancryrolleyeseeknonoburninmadheadbangmadblablazijevzalivenpuknucunamcor ludlaze
I ljudi, ZAPAMTITE:
NE ZALITE ZA NICIM STO STE RADILI! PROVODITE SE I SMIJITE! BE HAPPY JER CE VRIJEME PROCI

I SVI KOJE NISM NAVELA JER NEZNAM STA ZRLR NEK MI JAVE U KOMENTARE PA CEMO SA ZAKASNJENJEM JAVITI DJEDU BOZICNJAKU
winkwinknutnutzujothumbupdead POZZZZZZZZZZZZZ wave mah wave mah wave



| Just Say SomeThiNg (254) | PriNt sOmeThinG | # |

četvrtak, 20.12.2007.

*One gr8 day*

wavewaveEy ljudici... danas je bas bilo fora.......... hehe............ zadnji sat nam je u skoli,,,,,, sutra je podjela knjizica..... a onda praznici! JUUUUUUPIIIIIIIIIIIIbeljbeljbeljbelj a sve skole prikupljaju papir......... valjda koja prikupi najvise papira ce dobit neku nagradu..:-) i tako moja BFF je dosla na ideju da njena mama ima puno papira pa da idemo tamo po papire... Raska nas je pustila(HVALA BOGU!) i odemo ja, Ana, Dobrila, Mate, Knežo i Robi po te papire....... zajebavali smo senutnut( dok ovi nasi iz razreda uce matish)..... I dosli mi tamo i dobila 5 kutija po 40 kg papira.......... jebote,,,, fala ti boze sto su nam se ponudili da nas dovezu do skole... i onda nismo htjeli na sat nego smo isli na pizzu u klopku..... ajme koja dobra pizza..njaminjaminjaminjami........ I onda kod mene! bas je bilo super......deaddeaddeadparty ali imam jedan problem: HTJELA SAM OSTAVITI KOMENTAR KO ANONIMAC I SADA KAD HOCU OPET KO BLOGER MI NECE. UPISEM TOCNO IME I SIFRU I NE ZELI¨! SVE SAM PROBALA ALI NIS NE USPJEVA. AKO NEKO ZNA NEKI NACIN KAKO DA SVE VRATIM NA STARO PLZ NEK MI COMMA. SADA STALNO COMAM KO ANONIMAC! ali mi comajte i za prosli post. POZZ mahwavewavekiss



| Just Say SomeThiNg (57) | PriNt sOmeThinG | # |

ponedjeljak, 10.12.2007.

*Vrijedanje*

Upravo sam svrljala po teletextu i gladam ya, gledam i sto nadem!? Ima jedam clanak o 50 centu gdje govori: U hrvatskaHrvatskuhrvatska se vise ne vracam! Koje je to umisljeno deriste... Kako sam bijesna!madmad Jbt, dode ovdje, ljepo ga ugostimo i sad tako. Pise da se naljutio na nase novinare da su ako napisali da je smrkao koku prije koncerta... Reko je da budemo sretni sto je uopce dosao!!! Koja je to svinja... Znam da su te slavne face umisljene, ali od njega to nisam ocekivala... razbila bi svakokga ko SERE po Hrvatskoj!headbangheadbang ali dobro, nek misli sta hoce..PEDER,A vi mi puuuuno commajte....... POZZZ od Leichy mahwavekiss



| Just Say SomeThiNg (109) | PriNt sOmeThinG | # |

nedjelja, 09.12.2007.

*Help me! It's too scarry!!!*

Ewo danas sam gladela neki horor. To su apsolutno najbolji filmovo koji postoje!!! Uglavnom, ya obozavam takve scarry filmove...yes Onako, kad ih gledas na kucnom kinu, svi ti vriskovi, to se tako jako cuje...Ali sve je to ok dok ih ne gleda moja stara... Ajme koji je to smijeh...smijehsmijeh Ona je tako... Grozna! Pozoves je da gleda horor, a ona:NEEEEEE!!!!! O BOZE!!!!!! UBI CE GA!!!! NEEEE IMA NOZ!!!! BOZE; uglavnom, to su neki njezini ispadi. Znaci, kada stari donese doma novi horor, ja izgledam bas kao ovaj smajlic:blabla! Molim se da moja mamica ima nekog vaznijeg posla(doduse nju je tesko nagovoriti da gleda horor, ali ako nema sta raditi...). Uglavnom, ona je horore zabranila za noc vjestica! Dobro, tada se ne bunim jer ona treba odliciti, pa ipak joj je rodendan! Ne, ne salim se¨! Stara mi je rodena 31. 10. Ona i ja smo cista suprotnost: ja volim sve scarry, a ona voli ljubice! Ali Cak su i ljubici prevelika opasnost! Na kraju svakog to s njezine strane izgleda ovako:KAKO JE TO LJEPO... šmrccrycrycrycrycry Ona je velika opasnost sto se tice filmova.... jago velika opasnost.... SVI KOJI IMATE TAKVIH PROBLIMA JAVITE SE.... i commajte mi puno..... POZZ od Leichymahwavewavewave



| Just Say SomeThiNg (34) | PriNt sOmeThinG | # |

subota, 08.12.2007.

*Jedno malo razmisljanje*

Eto bas sada citam commentariche i vidim neki od jedne cure.... Uglavnom,, procitam ga: ona sere poo mom blogu i po blogu mog frendanamcornamcor(taj sam commentar izbrisala).... Ok, ne kazem da svi moraju misliti da mi je blog cool, super itd. ali ta cura uopce nema blog.... Dobila sam ja i neke druge commentarre u kolima pise da sam imala previse slika, dobro,to sam ispravila jer je stvarno bilo previse slika... ali to su sve bili commentari od bloggera. Mislim da svatko ima svoje misljenje, ali ne podnosim kad mi netko SERE po blogu a da nema svoj blog. A ta zenska je tako licemjerna.... Da je sada pitam jel ona to napisala, odgovorila bi NEEEEE, MA KAKVI..nononononononono ljudi ostavite commentare svi koji djele moje misljenje....... ali i oni koji ne misle tako svejedno commentirajte..... POZZ od Leichywavemah



| Just Say SomeThiNg (58) | PriNt sOmeThinG | # |

četvrtak, 06.12.2007.

*Dvije-tri o svetom Nikoli*

Pa, eto, da Vam kazem dvije-tri o sv. Nikoli!:
Kao sto znate, danas je sv Nikola. Napokon! Meni su iskreno bas fora sve te cizmice, slatkisi, i naravno, da sve pokvari, KRAMPUScry. Pa krenimo od glavnog negativca. Krampusa mrze sva djeca, svi ga vecinom zamisljaju kao nakog ruznog, (uglavnom)crvenog vragamad. A zasto? Zbog ocajnickih babskih prica u pokusaju da preplase malu djecu, sve da budu dobri. A eto, sav taj trud je uzalud!
Da ublaze sav taj strah, morali su izmisliti i nekog dobrog lika: sv. Nikolu. Neznam bas puno, ali valjda postoji naka legenda o sv. Nikoli: Valjda da je nekoj djevojci navecer donosio miraz... bla-bla-bla... Ili je to djed bozicnjak... vi odlucite! Na srecu, ja nisam dugo zivjela u zabludi: sa 4 godine sam saznala da sv.Nikola ne postoji. Nije bilo preveliko razocaranje jer mi eeknis nije bilo jasno,samo sam buljila oko sebeeek.... znala sam da mi netko donosi slatkise, i to mi je bilo dovoljno. Danas sam za sv. Nikolu dobiila Nutellu(ali i nekoliko stvari prije t1-2). Njamminjaminjamifinofino ostavite mi commentariche i pisite mi sta ste dobili..... POZZ od Leichywavemah



| Just Say SomeThiNg (4) | PriNt sOmeThinG | # |

*Upozorenje!!!*

blablaLjudi, UPOZORENJE!!!!!!!!!blabla
Koliko god mrzili školu, nikada, ali nikada se nemojte prijavljivati za RADIO-RADIONICE samo radi izostanka iz skole. Ja vloi ici na sve i svasta, pa ETO MI GA!!! Moram nadkoknadivati matish, i od jutra do 3 i po sam bila samo na JEDNOJ zlici Nutelle... Dodem kuci gladna ko vuk.... sve takve radionice su sranj*e nad sranjim*a. Ja sam lose zbog toga pa vama savjetujem da ne pravite istu pogresku ko ja! Bolje poslusajte upozorenje jar cete palcati dabelu KAZNUpuknucu



| Just Say SomeThiNg (9) | PriNt sOmeThinG | # |

srijeda, 05.12.2007.

*Dani idu, noc prolazi a ja mislim samo o-ZABAVI*

wavemahBokic!!!!!!!mah Danas smo pisali ispit iz zemljopisa. Eto valjda ce biti 5, ali i ako ne bude..... to mi ne utjeca na ocjenu. svejedno cu imati 5. Hvala bogu nakon dosadnog jutra, slijede zanimljive stvari: ajme, kako je bilo naughty>*funnky*<naughty. Ja sam jucer rekla knjiznicarki da bih se prijavila za neku rado-radionicu.... I eto danas to pocinje,,,, to je u biti za neki sajam,,..... onaj sajam knjiga.... Uglavnom mi cemo biti na tom sajmu knjiga i ja i jos jedna cura sutra moramo intervjuirati neke ''slavne'' face: uglavnon gradonacelnika i neke pisce... Dobro, nisu bas slavni, ali... sve ke bolje nego biti na satu matematike... Onda cemo voditi neku radijsku emisiju...(Ok, radio je out al bar cu imati novinarsko iskustvo).. svejedno, dobili smo neke kapice, bas su forathumbupthumbup, neke kemijske i privjesak za kljuceve.(taaaaaako su ''darezljivi'') ali bolje ista nego nista. A nakon svega dodem kuici i hocu se baciti na kauc i ljepo se odmoriti i ko me doceka? -MOJI NAAAAAAJDRAZI STARCI! Kao i ovijek pocnnu me terorizirati sa pitanjima: I, kako ti je bilo? Sta ste radili? Pa kako to?-Nesmijes izostati iz skole!! I tako dalje... I onda me doceka zadaca. 2str iz prirode........ 3 str iz engleskog...... 20 zadataka it matish.......... joj!!!! Boli me glava.... jos uvijek nisam dovrsila tu ''slavnu'' zadacu.... morala sam pisati blog. pa eto,
takvi ce od sada biti moji dani.. sve do iduceg petka... Vjerojatno cu imati puuuuuuuno za pisati, ali who care. cerekkissVolim vas punocerekkiss i ostavite mu puuuuno commentaricha. POZZ OD mahmahwavewaveLeichymahwavewavemah



| Just Say SomeThiNg (1) | PriNt sOmeThinG | # |

*Ankete*

Upravo kada sam citala commentariche sam vidjela da ste mi pisali o anketama, pa eto, da vam uslisim zelju objaviti cu rezultate ankete:
1. anketa: Sto najvise volis?
RODITELJE 0%
IGRICE 20%
MOBITEL 20%
FRENDOVE 60%

2. anketa: Volis li tracati?-
STALNO TRACAM 17%
PONEKAD, SAMO AKO MI TA OSOBA NIJE DRAGA 50%
RIJETKO TRACAM 17%
NIKAD NE TRACAM 17%



| Just Say SomeThiNg (1) | PriNt sOmeThinG | # |

utorak, 04.12.2007.

*Napporan dan*

Hy ljudovi...,,,,,zaliven danas je bio tako napporan dan..,, ujutro sam, hvala bogu, saznala rezultate iz engl-
eskog-5! sretan ali smo na zalost dobili puuuuuuuuno zadaceblabla. mrzim zadacu!!!puknucu i onda sam jos na kraju jos morala ici na radionicu iz povjesti. ne kazem da nije bilo zanimljivo, ali to tako iscrpi covjrka.. jako iscrpljeyesyes. a onda odmah nekon toga na trening!!! uf ne mogu ni stajati na nogama.. znate ono, kada su vam oci izbuljeneeekeek, osjecas umor.......tako se je sada osjecam. ali naravno da uvijek nadem vremena za pisanje bolgacha, ipak je to neka relaxsacija...... to trebam: ODMOR! ...ali dosta o probleminma... treba misliti i na ljepe stvari!!!!! puno se toga ljepog dogada u zivotu a pogotovo meni, koja sam onako, funky!! eto bas sam dosla ne ideju da napravim novu anketuroflrofl: uskoro ce stici na blog....POZZ od Leichymahwave



| Just Say SomeThiNg (6) | PriNt sOmeThinG | # |

ponedjeljak, 03.12.2007.

*Zaborav,zaborav i opet zaborav*

Bokic ljudi......,,,,,, opeat vam se javljam(vec2. put danas)mah zaboravila sam napisati nesto u proslom postu.,,,
danas sam razgovarala sa frednom pa sam dosla na ideju da napravim anketulazelaze..... Dobro,OK, lazem. he-he on me podsjetio na to. ljudi plz glasujte!!! biti ce jos anketa POZZ od Leichywavewavewave



| Just Say SomeThiNg (7) | PriNt sOmeThinG | # |

*Evo Me*

Bok!!!naughty Evo moga novog bloga..... danas sam ga napravila... Bit ce tu svega!!!! saljite mi puuuuno commentara(valjda ce biti dobri)!!thumbupthumbupthumbup Nemam bas puno za napisati sada.... POZZ od Leichymahwave



| Just Say SomeThiNg (4) | PriNt sOmeThinG | # |

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.