..::Tokio Hotel::..

srijeda, 15.03.2006.

Moji smotani snovi,koji fakat nist ne znace,al ja i dalje sanjam...jadno...=X

Jos jedan novi (dosadni) dan...
Danas nejdem u skolu...ubiti idem...al samo na cetvrti sat jer moram pisat matku...
Sutra je natjecanje iz zemljopisa,a ja neam blage...Zadnja bum i placala bum pizzu...ne,nebum zadnja...vuljak bu zadnji,hehehe!!!
Ljudi,kakve ja gluposti sanjam...
Pazite ovo : *bill mi je rockas i moja stara je kao iznenadjenje pozvala Billa i Toma...
Neko je zvonil i ja sam otvorila i vidla njih dva...Billa sam van sebe...lol...Otisli smo u moju sobu i tam su mi se potpisali na zidove,poklonili su mi 4 cd-a i 2 dvd-a,slikali smo se skupa,dali su mi brojeve i e-mail adrese...=)
Onda su pitali kad je festa,pa sam ja rekla da zacas i oni su rekli da budu onda ostali do sutra popodne...!*
Ja vam se ujutro dignem i pogledom po sobi trazim Billa i Tom i tek onda shvatim da je to bill samo san...nazalost...!!!
Eh,a kaj ces...mogu se samo nadati!!!
Moja sestricna ima novog dechka...LOL...a drago mi je,kaj da velim,meni je uvek drago radi nekog...ustvari,ovisi ko je...!
Jucer sam opet SKORO zavrsila u kazni...jebote i kaznama,kaj to opce postoji???
Morala bum jos malo ranije dolazit doma iz skole...=))
Jucer sam dosla u 18:55,a nastava je zavrsila u 18:20...
Ma, bas me briga...!
Bill mi kao odgovara na mailove...Je,Bill...mos mislit!Al mi odgovara...nema veze...
Imam njegov broj i to mi je dost...sam da skupim hrabrosti nazvati...hehe...!!!
Ma baka je doma i onda moram pazit...!
A ona mi neda da se arzgovaram...Zato sorryte danas svi koje sam trebala nazvati,ukljucujuci i Dodoja (pussa)...SoRrY! Vidimo se u skoli...=)
Idem sad jesti...Kiss svima i pozZ...!
Image Hosted by ImageShack.us
---no comment---
kiss
- 10:49 - ..::SCHREIIII::.. (22) - ..::PRINTAJ::.. - #

<< Arhiva >>