..::Tokio Hotel::..

petak, 10.03.2006.

STARKE I ZIVCIRANJE...!?

Starke su zakon...Bar meni...
Ja sam si jucer nove kupila,crvene,visoke...ok,ne bas skroz visoke...=)
Evo ovakve,samo kaj su crvene!!!
Image Hosted by ImageShack.us
Jos doma imam jedne rozne,imate sliku u postu po imenu INSPIRACIJA negdje dolje...
Zapravo vise nisu rozne nego sive...Zato ih na tjelesni nosim!!!
Al mi je ful jadno kad neko ima crne starke...mislim,nije mi jadno,nek je to vec isfurano i bzvz je!
Zato sam ja skinula neke slikice...Meni su bas fora...=)
Zivjele starke!!! 4ever---:)
Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us
Jos jedna stvar...Lijepo molim one koji me misle vrijedjati,kao naprimjer ova mala koja mi u komentarima pise da odjebem,ne posjecuju moj blog ak ima tak na zivce idem...
A ti gospodicna izvoli pogledat svoje izmisljotine i lazi na blogu,pa se onda meni javljaj!!!
Ti mene ni ne poznas i kaj onda imas srati po meni!!!
To je kaj se toga tice...A vidim li jos jednom tu malu na svom blogu,lijepo cu je prijavit na onaj SPAM koji je u komentarima,pa me onda zanima kak ce komentirat!!!
Ko da bum ja to trpela!!!
Nisam zvala na ovaj blog one koji me misle vrijedjati!!!
To je to za danas...KISS SVIMA,I JEDAN VELIKI KISS DODOJU...I BIG PozZ!!!
...citamo se...
=)
- 16:05 - ..::SCHREIIII::.. (115) - ..::PRINTAJ::.. - #

<< Arhiva >>