..::Tokio Hotel::..

nedjelja, 19.02.2006.

I do not know...

U petak je bio,kao kaj znate,spot Rette Mich...ljudima koji nisu gledali: Bill uopce ne pjeva nekoj zenskoj,zak da nema frke...ko je to opce zmislil?
necu vam otkrivati detalje spote,bolje da ga sami pogledate...eh,a u Vivi Live se rekli (kolko sam skuzila) da tokiovci ne mogu doci u emisiju,pa su nazvali Billa na telefon i nekaj su tamo pricali,a ja nisam nist kuzila jer neam blage o njemackom...uglavnom...onaj njegov glas...ah...
E,a kad usporedite Durch den Monsun i Rette mich,Bill ima totalno drugi glas...prestal mutirati???
Neam pojma...
U petak sam isla po fiksni..ljudi,kaj to boli...prvo su mi zubi totalno u komi - uopce ih ne osjecam- , a ovaj glupi metal mu tak grebe...i sve me to uzasno boli...kak jadno!
U petak navecer sam bila kod sestricna,Jasmine i Nikoline...nekaj smo se naslikavale,pa bu mi poslala slike kad dojde u Njemacku...pa bum ja onda stavila na blog...
Inace,cure su zakon...Niki ima 17,a Jasi 18 godina...
Inace,ja uvijek Jasmini pokupim svu robu,koja joj je mala,tak sam si i sada uzela neke trapke i majice...
Ljudi,ja nemrem docekati kad bu taj cd dosel...
Jucer je Sobota bila kod mene...Trebala je i Laura,al se rasfunjila...i to zato kaj je Sobota rekla da bar frkne na rolama,a ova se mam pokupila doma...e Laura,Laura...a mi se sam zezale,a onda ona veli kak mi ne shvacamo njenu zezanciju...e,to bas nije ok!!!
Sad bu me jos spotala kaj sam to napisala na blog...Laura,bezveze se funjis!!!
Ja sam se sada raspisala...nem vise...javim vam se u utorak il srijedu...!
KISSAM VAS SVE...POzZ!!!
Image Hosted by ImageShack.us
-ovo su vam opasne djevojke...ja,sobota,laura,ivana i jos neke tam...!!!
love ya
- 10:48 - ..::SCHREIIII::.. (14) - ..::PRINTAJ::.. - #

<< Arhiva >>