Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



moja malenkost.

Pa eto. Karla je moje ime. Zovu me...Karla. Hm, XD. Rođena u Zagrebu, davno....dobro ne baš tako davno. Idem u 8. razred u školu Ivan Merz.
Obožavam čitati , kao i neprestano gledati filmove Tima Burtona i Johnnyja Deppa. Možda to graniči s obsjednutošću, al kaj češ.
Počela sam pisati ovaj blog 15. 6. [prvi post] u 5.-om razredu.
Igram rukomet u Lokomotivi.
Slušam...to je vrlo opširan pojam. Zbilja ne volim hip hop, cajke i rap. Obožavam slušati stare dobre rock bendove iz britanski invazije, Coldplay itd.
Volim komedije, a najdraži mi je glumac JOHNNY DEPP, Jim Carrey, Robert Downey Jr., Andy Garcia. Najdraža glumica-to nikad ne znam. Vjerojatno je to Helena Bonham Carter. Ne volim baš hrvatsku glazbu. Najbolje mi je Hladno Pivo!!!
No, dosta!
*-*


evo vuka scary man-my mascot since 2007.




Ovako...Malo sam se dosađivala...i onda sam ugledala nekakav kvizić na MySpaceu i rješila ga. Koji si ti Twilight lik? Ja sam Bella....hahahaha...Edward je moj hahahaha xD.








credits
duckdz. - xxx

It is me. Finally.
ponedjeljak, 11.01.2010.
Evo me napokon, uz mnogo poteškoća putem. Svašta se izdogađalo proteklih..hmm..tri, četiri mjeseca. Zbilja mi je jako žao što se nisam toliko dugo javljala
preko bloga-nisam, nisam baš bila zainteresirana za išta.
Prvo je polugodišto otišlo i brže no što sam mislila. Bilo je to kao jedan obični neizmjerno dosadni blok sat tehničke kulture. Razred mi se i dalje ponaša
djetinjasto i razmaženo tako da ne kupimo baš pohvale profesora, što najviše potvrđuje mentalno stanje naše Oh Prevoljene Raske. Nije ni čudo da ima tako kratku kosu, kad
stalno dobije najneuljudniji i najnepristojniji, divljački razred. Zadnji dan škole je jedna X (name unknown) zapalila papir, koji se pretvorio u uzavrelu buktinju za par milisekundi.
Naravno da su profesori, posranih gaća (oprostite na izrazu), prozvali ovaj majušni incident požarom, a sat sa osmim a bila je osuda na 45-minutnu kaznu.
I naravno da je ravnatelj (da ga vidite samo znali bi ste doslovan prijevod one stare dobre uzrečice "Kad slika govori tisuću riječi") otpisao cijeli razred za bilo kakav izlet, i još naravnije da ako pitamo najmanju sitnicu o maturalcu bit ćemo osuđeni na deranje čitavo sljedeće polugodište na satu s raskom. -.-
So what`s the big deal? It`s like they`ve never been kids! What`s the real meaning of school if we don`t do craps?!
Nije da smo papirićem formata A150 zapalili potkrovlje skole! Bila je to bezazlena fora koja je nekim maloumnim propalicama fora. To je kao da neki ljudi uopce nemaju mozak.
Kao da im je na mjestu gdje je mozak jedna ogromna šuplja praznina. Kao da nemaju smisao za shvaćanje uzroka i posljedice.
To je vrlo jednostavno za naučit. Čak ga i mala djeca donekle znaju. Na primjer: Ako tresnem mlađu seku po glavi vjerojatno će se mamica naljutiti. A ako se mamica naljuti,
to vjerojatno znači da ću bit u kazni. A to bi značilo da će me poslat u sobu. I tako dalje.
Ali ne. Neki besramni mamlazi ne kuže da ak spališ papir usred sata probably neće povećati šanse razredu da ide na maturalac.

Ali ni ne znam bi li htjela uopće ić na to. Bezveze. I onako mi se baš nitko u razredu ne sviđa previše. Ima ljudi koji su mi super (možda dvoje), ima ljudi koji su mi ok (mislim oko 25%, po zadnjem mjerenju), a ostali su moroni nad fucking moronima. I ti moroni će se napit, raspušit, radit sranja, bit bahati prema onima koji se hoće zabavit na ne tako
primitivan i neciviliziran način.

Na praznicima sam bila u Švedskoj na turniru. Bile smo treće *Vuhuuu, Ojeaaa*. Zbilja me ostavio bez riječi grad u kojem smo bile-Lund-zbilja prekrasno mjestašce pametnih, kulturnih, simpatičnih, ljubaznih i obrazovanih ljudi koji bi učinili sve da se gost lijepo osjeća. Grad je prekrasan-ima onaj neki štih koji mi se tako sviđa-strogo
uređen, pun parkova, kućica od iste cigle, malih slatkih prozora okićenih zvijezdama i svijećama i mističnih bezliščatih (upravo sam izmislila tu riječ;prijevod-bez lišća)
crnih drveće i crnih vrana. Pa ipak, pun je dvorana. I naravno da sam se izšopingirala (druga riječ koju sam izmislila-znači: obavila šoping koliko sam god mogla) u lokalnom H&M-u. Poslije sam išla na skijanje i super se naskijala i zabavila. Valjda.

Moram ić.
Pozdrav svima ^^
18:52 - Komentiraj [ 15 ] - On/Off - #