Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



moja malenkost.

Pa eto. Karla je moje ime. Zovu me...Karla. Hm, XD. Rođena u Zagrebu, davno....dobro ne baš tako davno. Idem u 8. razred u školu Ivan Merz.
Obožavam čitati , kao i neprestano gledati filmove Tima Burtona i Johnnyja Deppa. Možda to graniči s obsjednutošću, al kaj češ.
Počela sam pisati ovaj blog 15. 6. [prvi post] u 5.-om razredu.
Igram rukomet u Lokomotivi.
Slušam...to je vrlo opširan pojam. Zbilja ne volim hip hop, cajke i rap. Obožavam slušati stare dobre rock bendove iz britanski invazije, Coldplay itd.
Volim komedije, a najdraži mi je glumac JOHNNY DEPP, Jim Carrey, Robert Downey Jr., Andy Garcia. Najdraža glumica-to nikad ne znam. Vjerojatno je to Helena Bonham Carter. Ne volim baš hrvatsku glazbu. Najbolje mi je Hladno Pivo!!!
No, dosta!
*-*


evo vuka scary man-my mascot since 2007.




Ovako...Malo sam se dosađivala...i onda sam ugledala nekakav kvizić na MySpaceu i rješila ga. Koji si ti Twilight lik? Ja sam Bella....hahahaha...Edward je moj hahahaha xD.








credits
duckdz. - xxx

Are we human, or are we dancer?
ponedjeljak, 04.05.2009.
Heh, to mi jedna od dražih pjesama. Baš je nice.
Nemam baš nekakve dobre ideje za ovaj post, a pišem ga samo zato što osjećam potrebu. Dugo me se nije čulo.
Uglavnom, dolazi to doba godine. Školske. Testovi i ispitivanja, big time. Koliko testova nismo do sad pisali, toliko će nam ugurati
u ovaj posljednji, proljetni, mjesec. Divotica. Zasad, brojke pokazuju na 6 završnih testova. Matematika, engleski,
kemija, biologija, hrvatski, zemljopis. Oprostite, geografija (-.-). Al dobro, ja imam jednu prednost. Cijele se godine trudim
i imam super ocijene, pa sad mogu dignut sve četiri u zrak jer ništa mi neće ovaj dan pokvarit. XD.
Pređimo na vedrije teme.
Tak, ništ. Život mi trenutačno teče sporo i dosadno. Nemam ništ za radit, dosadno mi je. Ne trebam ništ učit. Ma zapravo, to mi je super.
Sad sam happy.
Gledate li Hrvatska traži zvijezdu? A Wipeout? Heh, to mi je odlično. Zakon, zapravo. Iako smatram da se u ovom prvom showu neki
švercaju samo jer se sviđaju publici, a ne zbog dobrog glasa. Ima ih više, no neću ih
imenovati. Wipeout mi je super jer je pomalo zabavno kako samouvjereni kandidati nakon nekoliko minuta izazova bezvoljno odustaju.
Također mi je zabavno gledat kak se neki razbijaju po poligonima ^^.

Moja kućna filmoteka. Ovih je dana stvarno na vrhuncu. Od nedavno pogledanih filmova, na prvo je mjesto zasjeo fenomenalni
film Tima Burtona-Mrtva nevjesta a.k.a. Corpse Bride. Film je preodličan i preporučila bi ga svakom da ga pogleda. Također,
među prvima je i Harry Potter and Goblet of Fire (Harry Potter 4). Možda je to zato što Cedrica Diggoryja glumi
prezgodni Robert Pattinson, tko zna. Šteta što Cedric na kraju filma umre ˇˇ.
Imam želju pogledat How to Be, starring Robert Pattinson (OFC). I naravno, jedva čekam New Moon movie.
Official teaser trailer bi trebao sutra izać. Nadam se da oni stoje iza svojih riječi XD.

Idem ja sad.

P.s. New design. Napokon.

Pozz :)
15:53 - Komentiraj [ 86 ] - On/Off - #