Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



moja malenkost.

Pa eto. Karla je moje ime. Zovu me...Karla. Hm, XD. Rođena u Zagrebu, davno....dobro ne baš tako davno. Idem u 8. razred u školu Ivan Merz.
Obožavam čitati , kao i neprestano gledati filmove Tima Burtona i Johnnyja Deppa. Možda to graniči s obsjednutošću, al kaj češ.
Počela sam pisati ovaj blog 15. 6. [prvi post] u 5.-om razredu.
Igram rukomet u Lokomotivi.
Slušam...to je vrlo opširan pojam. Zbilja ne volim hip hop, cajke i rap. Obožavam slušati stare dobre rock bendove iz britanski invazije, Coldplay itd.
Volim komedije, a najdraži mi je glumac JOHNNY DEPP, Jim Carrey, Robert Downey Jr., Andy Garcia. Najdraža glumica-to nikad ne znam. Vjerojatno je to Helena Bonham Carter. Ne volim baš hrvatsku glazbu. Najbolje mi je Hladno Pivo!!!
No, dosta!
*-*


evo vuka scary man-my mascot since 2007.




Ovako...Malo sam se dosađivala...i onda sam ugledala nekakav kvizić na MySpaceu i rješila ga. Koji si ti Twilight lik? Ja sam Bella....hahahaha...Edward je moj hahahaha xD.








credits
duckdz. - xxx

Sretan Božić svima!
četvrtak, 25.12.2008.
Hello. Eto i mene. Pa kao što znate, danas je Božić! Dan na koji dobivamo tonu poklona, jedemo mamine i bakine specijalitete, uživamo i sve redom.
Pa onda, još jednom, SRETAN BOŽIĆ! ... lijep je to blagdan xD. Puuuno poklona. Barem sa ja dobla-new printer, neke PS2 igrice (?!), RUKOMETNU LOPTU ode seke (mwaaa, tnx). Još čekam širu obitelj, koja će isto donjeti nešto-sitno xD.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost
Pa kao što ste [možda] primjetili, nisam se dugo javljala. Hoću reći, pisala. Bila je frka u školi, pa ispravljati ocjene, pa sve redom. Ajde, never mind, prošla sa 5! Jeeej. S
koliko ste vi prošli? Za neke znam. xD. Zadnji tjedan škole, u petak, išla sam na put u Beč! Wien, Wienna, što god. Bilo je super. Bila sam u većini muzeja, parkova. Bila sam
i u ZOO vrtu Schonbrun, koji je ujedno i dvorac, park labirinata, šuma itd. Ti su kraljevi živjeli ko bogovi. Ogromanjski dvorac za samo par osoba?! Ajde nema veze. Pix:
Medo-polarni. Cijelo se vrijeme zabavljao sa još dva, kupali su se iako je bilo -2°C.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost
Aha, tu je i crveni panda. Znam da ga ima i u našem Maksimiru, al u Beču se vidi. U Maksimiru moraš imat oko sokolovo da skužiš gdje je. xD.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost
Između ostalog, tamo ima tri vrste pingvina, od kojih najveći-carski pingvin. Veliki je zapravo. Baš mi je bio fora.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost
Hahaha...dva nilska konja-i njihove guze xD. Zakon slika! Bili su veliki, a uz to i šeprtlje. Sve su zgazili i razbili u svojoj nastambi.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost
I zadnja pix. Dve pande xD. Tu sjede i jedu bambus. Jedno su se vrijeme natezali jer su mama i beba. Preeeeslatko.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost
Ajde dosta. Imam slike i kočije u kojoj sam se vozila. Konji su preslatki. Stvarno su jedne od najljepših životinja.
Prijelazim na treće. Treću temu i treće mjesto. U ponedjeljak i utorak u Sesvetama smo moja ekipa i ja ogigrala Božićni turnir. Super smo igrale. Izgbubile
smo jednu utakmicu protiv Čakovca, pa smo bile treće. Bronca se ponosno sjajila oko vrata. Jeeeeej.
Pa neda mi se baš na Božić pisat kilometarske postove. Ok?
Odužim se kasnije. Upravo je na TV-u Ace Ventura 1. Zakon film. Idem ga ja gledat.
I još jednom, SRETAN BOŽIĆ!
Pozz :)

P.S. Tnx na kommmachima. Love ya,
byeee
09:29 - Komentiraj [ 40 ] - On/Off - #