Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



moja malenkost.

Pa eto. Karla je moje ime. Zovu me...Karla. Hm, XD. Rođena u Zagrebu, davno....dobro ne baš tako davno. Idem u 8. razred u školu Ivan Merz.
Obožavam čitati , kao i neprestano gledati filmove Tima Burtona i Johnnyja Deppa. Možda to graniči s obsjednutošću, al kaj češ.
Počela sam pisati ovaj blog 15. 6. [prvi post] u 5.-om razredu.
Igram rukomet u Lokomotivi.
Slušam...to je vrlo opširan pojam. Zbilja ne volim hip hop, cajke i rap. Obožavam slušati stare dobre rock bendove iz britanski invazije, Coldplay itd.
Volim komedije, a najdraži mi je glumac JOHNNY DEPP, Jim Carrey, Robert Downey Jr., Andy Garcia. Najdraža glumica-to nikad ne znam. Vjerojatno je to Helena Bonham Carter. Ne volim baš hrvatsku glazbu. Najbolje mi je Hladno Pivo!!!
No, dosta!
*-*


evo vuka scary man-my mascot since 2007.




Ovako...Malo sam se dosađivala...i onda sam ugledala nekakav kvizić na MySpaceu i rješila ga. Koji si ti Twilight lik? Ja sam Bella....hahahaha...Edward je moj hahahaha xD.








credits
duckdz. - xxx

svašta pomalo....xO
četvrtak, 30.10.2008.
hello ljudi...kaxte? evo mene u drugom postu. malo cu pricati o skoli, meni i dr. pa slušajte.

jučer sam bila u ledenoj dvorani na utakmici Hrvatska:Finska-kvalifikacije za europsko prventsvo u austriji 2010. godine. bilo je super-
dvorana je bila prepuna hrvatsih navijača(bilo nas je 5000...malo ali nadam se više na SP u hrvatskoj) sa svim mogućim i nemogućim
rekvizitima za navijanje uz obvz kockaste dresove. naravno,
naši su pobjedili fince 39:20...
ZAGREB. Ledena dvorana Doma sportova - 5.000 gledatelja; Suci: Malasinskas i Gecevicius (ova Litva);

HRVATSKA: Kelentrić, Alilović; Šprem, Horvat 5 (1), Vuković 6, Vori 4, Buntić 3, Duvnjak 9, Štrlek 5 (3), Zrnić 2, Metličić,
Anušić 2, J.Valčić, Bičanić 3. Izbornik: Lino Červar

FINSKA: Kurppa, Engstrom, Valo 3, Kangas 3, Gronberg, S.Johanson 1, Stenius 2, Karlsson 5 (1), Linstrom,
Tamminen, Silapa 3, Viljanen 1, C.Johansson 1, Tierala, Jansson, Skogberg 1, Kangas. Izbornik: Tomas Westerlund

Sedmerci: Hrvatska 5 (4), Finska 2 (1)

Isključenja: Hrvatska - 6 minuta, Finska 6 minuta
....
uglavnom...meni je za oko najviše zapao duvnjak, štrlek i horvat....golmani nam nisu baš nešto branili. šteta što nije bilo 40 golova...


no pređimo na druge stvari...
sljedeći tjedan pišem 3 testa i nadam se dobrim ocijenama jer su mi relativno teški predmeti-kemija,hrvatski, zemljopis...
uglavnom...prelazim na životinje:
ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more
pa započnimo s pesekima...
(pozzzach mojem rexu, donatovoj aleti, tynkovoj fridi itd...)

kako odgajati pse?
Nikada ne smijemo dozvoliti da pas pobijedi, tj da nam nametne svoju volju,jer time za njega više nismo vođa,
nismo u stanju dobiti od njega ono što želimo.Također moramo stalno pratiti ponašanje psa i iz toga zaključivati
što pas želi. Ukoliko tijekom hranjenja priđemo psiću(ili psu)a on zareži na nas, on u tome trenutku nama govori
da se maknemo od njega jer ne želi s nama dijeliti hranu.Ukoliko odstupimo on je pobjednik.

Međutim u takvom trenutko moramo reagirati čvrsto i odlučno;ukoliko zareži;uzet ćemo mu zdjelicu sa hranom
te će ostati bez ostatka obroka. Ukoliko ovo napravimo 2-3 puta pas će shvatiti poantu;da režanjem ne čuva hranu
nego ostaje bez nje, a ukoliko ne zareži neće ostati bez hrane. Ovo je samo primjer kako se moramo ponašati, te
biti odlučni u nastojanju da psu budemo alfa-jer alfa nije lako biti, u prirodi je alfa samo najbolji i najsposobniji
pripadnik čopora (zato ostali pripadnici čopora i jesu vjerni i odani vođi).

Na sebe smo preuzeli veliku zadaću, međutim ukoliko to uspijemo vidjet ćemo kako će nam nas pas biti zahvalan,
odan i vjeran. Osjetit ćemo suradnju, njegovou sreću, jer postoji u njegovom životu netko koga će sljediti, postoji uzor.
Pas će za svog vođu učiniti sve. Ispričao bih samo jedan slučaj. Kolega, vodič službenog policijskog psa, je imao
nesreću da mu je pas sa 13god obolio. Pas više nije mogao kontrolirati mokrenje.

Međutim pas je patio. Patio je zbog toga što je svjestan da radi ono što ne smije, da se suprostavlja volji svojeg
vođe (jer je kao štene naučio da to ne smije). Kolega ga je pokušao u trenutku vršenja nužde u stanu, pohvaljivat,
da mu pokuša objasniti kako ne čini ništa loše, međutim nije uspio. Kolega mi je ovo pričao sa suzama u očima, tužan
jer je izgubio psa-prijatelja koji mu je i u zadnjim trenucima svog života davao do znanja da ga cijeni i poštuje, da mu je
vođa, onaj koji ga je vodio kroz život. Pas nije otišao od kuće, imao je uz koga završiti svoj život, uz svog vodiča, svog vođu.

Ovim primjerom vidimo što znači psu kad ima nekoga,razmislite o svojem ponašanju prema psu,nemojte u njemu
gledati čovjeka, jer on to nije,niti želi postati. Odgajajte ga kao psa, i priuštite mu život za kojeg on zna, onakav u kakvom
će on biti sretan.

Nadam se da će vlasnicima,pogotovo mladih pasa,ovo pomoći u razumjevanju načina života,te najvažnije,pomoći da
postanu netko i nešto svojem psu.Jer pas će to znati cjeniti.Jedino živjeći svoj prirodan način života pas će biti sretan.

Napomena:
Ovaj tekst je samo pomoć u odgoju,te pravilan način na koji ćete pristupit odgoju psića u trenutku kada dođe u obitelj.
Međutim za potpuni uspjeh bilo bi dobro uključit se u rad u neki od kinoloških klubova gdje će psić proći nužnu socijalizaciju
te naučit se radu u grupi pasa - što je nužno da bi se postigao uspjeh u odgajanju psa,a ukoliko činite pogreške instruktor
će vas pravovremeno moći upozoriti.

u sljedećem postu ću wam opisat kako pravilno hraniti pse...o prehrani...
pozzz wsima
kommmmache ocekujem
pozzz




13:30 - Komentiraj [ 61 ] - On/Off - #