Travanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (3)
Veljača 2007 (9)
Siječanj 2007 (7)

< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

NESTO O MENI:

Ovako zivim u jednom totalno skurenom gradu koji se zove SiSak!!!!!!
Zovem se Matej,prezime...hmm...ne.Imam 13 prokletih godina i sviram bubnjeve...hmm...cek malo da izbrojim..aha bit ce za nekoliko dana pola godine.Uz jebene bubnjeve jos je tu i moj mali BIKE na kojem se stalno furam po gradu. Eto to bilo o meni,a sad dalje!!


SmileyCentral.com

Drums rule the world and they are my speciallity !!

mmmmmmm..............drums !!...........

Moj mail: matejsmi@net.hr
MSN: okruglica750@hotmail.com






Cursors

Linkovi

Pero
Mac
Bille
MrMa
Didy
Enna
Domy
Neta
Milka
SaDiE
Mesija
Sven
Veca
Plavac
Life Sucks
Kety
MiRna
Ena
Ana_Marija
Tena
Vrba
Krastavac blog-Moj drugi blog napravili ga Bille,Struca i Ja!molim vas pogledajte!

Mihić
Volk
Vlatka
Zovko
Pička Horvat
Marina
Fićo



Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
gaduradizajn
Radioblog
Youtube

Ovolko vas je doslo i oslo

Free Site Counters
Free Site Counters










myspace layout

myspace layout


Slusam...

Pantera
The Doors
The Misfits
Fintroll
AC/DC
Judas Priest
Black Sabbath
Korpiklaani
Alice Cooper
3 inches of blood































































































































































































































































utorak, 27.02.2007.

Opet i opet

Sad mi je dosta stavljam dizajn koji sam jedva naso i zato se jebite napist cu novi post kad ja hocu!Stavio sam Dizajn od mog najdražeg benda PanterA ako hocete taj dizajn sami se namucite da ga najdete!
Vi tamo svi reperi i tam sta slusaju laganice jebite se recite mi sta hocete kao na primjer:-Mi slusamo Britney Spears i Beyonce ili mi ti slusamo 50 centa i Young Bucka!Nabijem vam to sve u supak ja volim Panteru i vi mi nemate pravo srat da je Pantera smece,jednog lika sam jucer u skoli mlatnuo sakom u glavu sam zato sta je reko da je Pantera !!
Ja volim Panteru,ak treba slusat cu je do kraja zivota !!

Cowboys from Hell forever !!!!



Evo vam na sad jebeni post !! !! !! !! bangbang headbangheadbang

- 16:47 - Komentari (9) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.