Travanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (3)
Veljača 2007 (9)
Siječanj 2007 (7)

< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

NESTO O MENI:

Ovako zivim u jednom totalno skurenom gradu koji se zove SiSak!!!!!!
Zovem se Matej,prezime...hmm...ne.Imam 13 prokletih godina i sviram bubnjeve...hmm...cek malo da izbrojim..aha bit ce za nekoliko dana pola godine.Uz jebene bubnjeve jos je tu i moj mali BIKE na kojem se stalno furam po gradu. Eto to bilo o meni,a sad dalje!!


SmileyCentral.com

Drums rule the world and they are my speciallity !!

mmmmmmm..............drums !!...........

Moj mail: matejsmi@net.hr
MSN: okruglica750@hotmail.com






Cursors

Linkovi

Pero
Mac
Bille
MrMa
Didy
Enna
Domy
Neta
Milka
SaDiE
Mesija
Sven
Veca
Plavac
Life Sucks
Kety
MiRna
Ena
Ana_Marija
Tena
Vrba
Krastavac blog-Moj drugi blog napravili ga Bille,Struca i Ja!molim vas pogledajte!

Mihić
Volk
Vlatka
Zovko
Pička Horvat
Marina
Fićo



Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
gaduradizajn
Radioblog
Youtube

Ovolko vas je doslo i oslo

Free Site Counters
Free Site Counters










myspace layout

myspace layout


Slusam...

Pantera
The Doors
The Misfits
Fintroll
AC/DC
Judas Priest
Black Sabbath
Korpiklaani
Alice Cooper
3 inches of blood































































































































































































































































ponedjeljak, 26.02.2007.

Zejebo se

Ma ljudi ovaj dolje post ne morate citat!
Stavljo sam jedan dizajn,pa sam se zajebo!
Vise mi je dosta svih dizajnova !
Evo vam onaj prvi stari i najbolji.................nemojte mislit da necu napisat novi "pravi" post!

- 23:15 - Komentari (1) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.