Glitters


All for your blog! at bigoo.ws



mE, Me, and oNly ME
IME: Nikolina
GODINE: 14
ŽIVIM: istra, između pazina i pule
HOROSKOPSKI ZNAK: slavna djevica
LJUBAV: slobodna ko ptica
FRIENDS: petra, marty, nina, tea, antonella,
iva, ines,elena, dea, dena, valentina, anamarija,
amra, dajana, elis, vesna, sara,
mauro, dario, sandi, deni, veldin, goran,
još jedan goran, mauro.....
VOLIM: Cijeli svijet, ali najviše čokoladu i
nutellu-prava ovisnica
NE VOLIM: izdajice, dvolične osobe i lažljivce
HOBI: pisanje bloghića, odbojka, plivanje
NAJ PJESME: mr. lonely, la tortura, whatyou
see is what you get, baby boy, maria, ramp...
ima ih yoš yyako puno......
NAJ GLUMCI: chad michel murry, j.lo, matthew
mcconaughey, jenifer love hewit......





evo par lutkica...

evo jedne blonde.. baš je nice..




to bi bila ja...



ovo je ines....



ovo je naravno iva....



a ovo je petra...naravno...








jedna mala plauša



da ja tako znam sklizati....hmm



jedna crnkinja...hmm

***funky****

31.10.2005., ponedjeljak

My first post...

hello... ja sam nikolina, imam 14 godina i živim u malom naselju između pazina i pule...
ovo je my first posth... neću puno komplicirat... ja se nadam da sam ga dobro napisala...
ja večeras slavim noć vještica... malo me frka takvih noći.... možda jesam freekasta, ali takva sam. napišite mi komentare o tome da li vjerujete u izvanzemaljce... pa je mislim da mi nismo sami u svemiru... to je ipak ogroman prostor... je tako... za par dana ću ostavit novi posth... sada idem proučavat novi mobitel... baš je sweat...

CAWWWO......

BTW: ako netko ima pjesmu RAMP od Scootera... please javi mi... OK???


- 19:10 - daj kaži nešto pametno (1) - nemoj biti škrtica - #

<< Arhiva >>

  listopad, 2005 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


NNice
IIdeal
KKinky
OOutrageous
LLight
IIntense
NNice
AAmbitious

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com