veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Ožujak 2007 (3)
Veljača 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Sve je crno i mračno...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

FUNERAL ON MOONLIGHT

Čim ugledam tebe,
sama sebi otrov
ubrizgam u vene.


Nikad neću moći
zaboraviti onaj
prokleti dan
kad sam ugledala
tvoj crne oči...


Posljednja suza niz oko klizne,
i svjesna sam da te zaboravljam,
ne mogu si dopustiti da te volim,
prevelik je to teret
za mene...


Sama, u tami, plačem,
pokušavam te zaboraviti...
.....
i uspjela sam!!!wink


Smrt nam se cijeli život smiješi,
i što učiniti nego da se i mi njoj
smiješimo...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

eo malo o meni...

IME: Željka
ROĐENA: 31.10.1991. (Noć vještica)
ŠKOLA: GMM, 1.F, jezična
FRENDOVI: Veki, Karolina, Lucy, Killeri Martina i Jasmina, Antonia V., Irena, Christina, moja metalka Ana, Željka, Antonela A.A., Anela, Mirna, Nina, Viky,Sadinica...
HOBI: zajebavanje ljudi i slušanje rocka,metala i gothica
E-MAIL: zeljka_13_@net.hr



REGGE
ROCK
GOTHIC


Image Hosted by ImageShack.us



LIFE IS NOT WORTH LIVING



13 - moj sretan broj........malo bolesno,znam,al sta ja tu mogu,takva sam kakva sam...........

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Muz mi je umro,
sjedim mu na grobu...
pokusam da placem
al od smjeha ne mogu!!!!


Ja sam bistro dijete bas kao mutna voda.......



evo jos slikica

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
evo moja legenda iz osnovne.....coolcool

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
evo opet mene........winkwink


*vjerovati u ljubav isto je kao i pisati po vodi......

*jedino kad nas zaborave prestanemo postojati.....


*smrt nam se cijeli zivot smijesi i sto uciniti nego da se i mi njoj smijesimo....

*zivot je sah,pazi na potez...

*covjek se sjeca ako hoce,a zaboravlja ako moze....

*ne placi zato sto je zavrsilo,smij se jer se dogodilo....



*ako je zivot skola, onda je smrt najbolja diploma...

*ako je srce misic, onda je ljubav samo vjezba...

*zasto zivjeti kad iz zivota nitko nije izasaoziv...

*ako ti sreca okrene leda sutni je u guzicu...

četvrtak, 22.02.2007.

Evo malo o Bob Marleyu........smokin

Bob Marley (rođen Robert Nesta Marley, St. Ann , Jamajka, 5. veljače 1945. - Miami, SAD, 11. svibnja 1981.), reggae glazbenik

Jedini je reggae glazbenik koji je postigao status svjetske superzvijezde. Njegov otac Norman Marley bio je engleski vojnik iz Liverpoola. Odrastao je u sirotinjskom dijelu Kingstona na Jamajci, gdje je otkrio glazbu crne Amerike zahvaljujući američkim radio postajama. Nasljeđe ropstva i svijest o afričkoj domovini uvijek se osjećala u njegovoj glazbi, čak i kad je osvojio slušateljstvo zapada.

1963. je formirana originalna postava The Wailersa, koju čine Bob Marley, Bunny Livingstone i Peter Tosh. Njihova je prva pjesma (Simmer Down) ujedno i postala hit na Jamajci.

1966. Haile Sellasie je posjetio Jamajku i tad Bob i ostatak Wailersa prihvaćaju rastafarijansku vjeru. Svojom glazbom nastoje rasprostraniti poruku ljubavi i mira, u rodnoj zemlji Bob postaje prorok, a njegov utjecaj seže i do politike.

Kad je u svibnju 1981. godine, Marley umro od raka na nožnom palcu (zanemarena ozljeda prilikom igranja nogometa), svijet je izgubio zagovornika siromašnih i obespravljenih, kao i jednog od najboljih skladatelja njegove generacije. Bio je prva megazvijezda iz trećeg svijeta i učinio je mnogo na oživljavanju oslabljene političke svijesti mladih ljudi, a u nasljeđe je ostavio pjesme koje i danas nadahnjuju glazbenike širom svijeta. Bio je rastafarijanac, jedan od najvećih zagovornika pan-afrikanizma, i pjevao je o dokidanju represije.


Neki Marleyevi citati iz poznatijih pjesama:

"don´t forget yor history nor your destiny."smokin

"in the abundance of water, the fool is thirsty."smokin

"the harder the battle the sweet of jah victory."smokin

"open your eyes & look within, are you satisfied with the life you´reliving."smokin

"in this great future you can`t forget your past."smokin

"If you get down and quarell everyday, you're saying prayers to the devil, I say."smokin

"Just can't live that negative way...make way for the positive day!"smokin

- 20:43 - Komentari (22) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.