veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Ožujak 2007 (3)
Veljača 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Sve je crno i mračno...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

FUNERAL ON MOONLIGHT

Čim ugledam tebe,
sama sebi otrov
ubrizgam u vene.


Nikad neću moći
zaboraviti onaj
prokleti dan
kad sam ugledala
tvoj crne oči...


Posljednja suza niz oko klizne,
i svjesna sam da te zaboravljam,
ne mogu si dopustiti da te volim,
prevelik je to teret
za mene...


Sama, u tami, plačem,
pokušavam te zaboraviti...
.....
i uspjela sam!!!wink


Smrt nam se cijeli život smiješi,
i što učiniti nego da se i mi njoj
smiješimo...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

eo malo o meni...

IME: Željka
ROĐENA: 31.10.1991. (Noć vještica)
ŠKOLA: GMM, 1.F, jezična
FRENDOVI: Veki, Karolina, Lucy, Killeri Martina i Jasmina, Antonia V., Irena, Christina, moja metalka Ana, Željka, Antonela A.A., Anela, Mirna, Nina, Viky,Sadinica...
HOBI: zajebavanje ljudi i slušanje rocka,metala i gothica
E-MAIL: zeljka_13_@net.hr



REGGE
ROCK
GOTHIC


Image Hosted by ImageShack.us



LIFE IS NOT WORTH LIVING



13 - moj sretan broj........malo bolesno,znam,al sta ja tu mogu,takva sam kakva sam...........

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Muz mi je umro,
sjedim mu na grobu...
pokusam da placem
al od smjeha ne mogu!!!!


Ja sam bistro dijete bas kao mutna voda.......



evo jos slikica

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
evo moja legenda iz osnovne.....coolcool

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
evo opet mene........winkwink


*vjerovati u ljubav isto je kao i pisati po vodi......

*jedino kad nas zaborave prestanemo postojati.....


*smrt nam se cijeli zivot smijesi i sto uciniti nego da se i mi njoj smijesimo....

*zivot je sah,pazi na potez...

*covjek se sjeca ako hoce,a zaboravlja ako moze....

*ne placi zato sto je zavrsilo,smij se jer se dogodilo....



*ako je zivot skola, onda je smrt najbolja diploma...

*ako je srce misic, onda je ljubav samo vjezba...

*zasto zivjeti kad iz zivota nitko nije izasaoziv...

*ako ti sreca okrene leda sutni je u guzicu...

subota, 10.02.2007.

bok smrtnici!!!

eo mene u svijetu živih. šta ima kod vas? evo priključila se i ja vama blogerima, pa ja napravila svoj blog... eo ja kod frenda i zajebavam ga, po svom običaju.... ne znam više šta da vam napišem, kad se sjetim nešta pametno napisati javit ću vam se... (načekat će te se)winkwinkwink
eo i usput pozdravljam svoj dični 1.F jezične gimnazije i sve ljude crnog srcawink i posebno karolinu sa željom da brzo ozdravi yesyes.... aj ljudi ode ja sad... čeka me derby... yeswinkyes

Image Hosted by ImageShack.us

- 17:47 - Komentari (20) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.