Funeral of hearts

četvrtak, 12.05.2005.

http://xs28.xs.to/pics/05194/planktonright.jpg

Ah....danas je dobro prošlo u školi, dobih 2 iz fizike i 3 iz njemačkog. Ne možete si zamislit kak je dobro svaki dan dobivat poruke u ormarić. Pa svaki dan dobijem po jednu poruku u svom fuckin ormariću! Dobro, prvo sam mislila da me to neko zajebava al ovo je već prešlo granicu. Ok, valjda će se taj, ko već da je, jednog lijepog dana predstavit da ja napokon znam ko je to. Joj, sutra imamo lektiru al nema profe,svejedno moram napisat fuckin lektiru. A latinski će Bašić ziher pitat kao po običaju, kemiju pojma nemam kad ću ispravit(i dal ću uopće imat priliku), a jebiga, sutra još i pišemo 5-minutni korijene iz matke. koji beeeeeeed!¨Zašto sam ja upisala Lucijanku? Baš sam se zajebala, i to zato jer me Viktorija nagovorila da idem u tu školu :((. Toplo se nadam da će sve ispast kako bi ja htjela na kraju godine. So.....stay cool! [I][/I
]
- 21:10 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>