26.09.2006. / utorak

jeeeee

Evo me.......malo se na kratko javljam...u školi je za sad OK..inicijalne sam napisala katastrofa..osim iz fizike.......hehe...ljudi iz razreda su super..............................
Prošli vikend sam bila vani u Bjelovaru..na rođendanu kod Sanele...bilo je ludo..puno ljudi......a ovaj vikend sam bila u Garešnici vani...tamo je također bilo jako dobro...upoznala sam puno ljudi.....došla kući oko pola 4....drugi put ću više pisati o tome ako ću imati vremena i želje a pisanje..........

Ja moram sad ići..za komentare drugima na blogove nemam vremena tako da mi to morate oprostiti.........

Danas je Marini rođendan.........žao mi je što joj ne mogu čestitati tako da ju zagrlim........zato ti sad Marina čestitam.......partykiss

- 10:59 - brbljaj (9) - šaraj.. - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.