21.08.2006. / ponedjeljak

Evo napokon i mene..vikend je bio jeben....u subotu sam išla kod Marine i tamo prespavala..bilo je super...išle smo gledati nogomet..kasnije na „zabavu“ sa žaruljama(narodnjacima),ali kao i po običaju mi smo bili na igralištu,odnosno kod vage,slušale mjuzu...napričale se sa curama o svemu.......hihi...malo smo bile ljute što nismo mogle ići sa mojim burazima u Dogmu gdje je svirao neki bend poput In Flames..pjeva u njemu neka ženska iz Tokija.....kada se Dario(Marinin brat) vratio kući izu Garešnice bio je malo pijan pa govorio gluposti,a Marina i ja mu se samo smijale....
Da to je veće Martin po drugi put strgo ruku na istom mjestu....pao je tako što se poskliznuo na bljuvotine....a tek prije 2 tjedna skinuo gips....
U nedjelju smo opet išle na nogomet...bilo je puno VANSICA,ljudi...malo glupih,malo dobrih....ajd to je dost..........pozz

wave wave

- 10:43 - brbljaj (5) - šaraj.. - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.