In wildness is the preservation of the world, so seek the wolf in thyself. https://blog.dnevnik.hr/fun-and-lost-eyes

srijeda, 26.09.2012.

Pirssss

Yes, napokon!! smijeh
Stvarno sam već dugo htjela pirs na nosu i od jučer ga ponosno nosim! I ne, nije boljelo jako. Možda je čak sad gore dok moram to špricati i malo okretati pirs da sprej uđe u ranu. Ali, ništa strašno!
Odličan je osjećaj napokon imati nekaj kaj sam tak dugo željela!! cerek

Tu i James ima pirs na nosu ^^

Najbolja postava, najbolja izvedba, najbolje doba za Metallicu! thumbup(in my humble opinion!)

I jedan moj crtež Papa Het-a! pjeva
James Hetfield

26.09.2012. u 22:39 • 6 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  rujan, 2012 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Listopad 2012 (2)
Rujan 2012 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Hello! :)
Otvorih ovaj blog tek da mogu nesmetano postati slike svačega kaj stvaram. Znam da fejs nije baš mjesto koje prihvaća nove ideje, pa da ne smetam svojim virtualnim frendovima, prebacujem sve svoje bljezgarije ovdje. zubo
Zovem se Sanja i studentica sam 2. godine Učiteljskog fakulteta. (nažalost) Ne volim ama baš ništa vezano uz tu ustanovu, osim šačice ljudi, ali nagađam da je svima njihov faks oduran. Jednom kad i ako završim, nedostajat će mi ova vremena. Hm. A možda i neće.

Jel i vama ovaj smajl izgleda ko da viče "Boli me!!!" ? blabla zujo

So many ideas... So little time.

Photobucket

Slobodno vrijeme provodim crtajući, slikajući, čitajući, svirajući gitaru. Također stalno nešto prekrajam, uništavam, kombiniram, izmišljam, tražim zanimljivu i novu (i jeftinu:P) obleku, cipele, modne dodatke! fino I evo, o tome ću i pisati ovdje.
Nadam se da budu bar neke moje kreacije zadobile vaše simpatije! wave

Čitammm :)

Pjesma leda i vatre - Igra prijestolja
I love it! Naravno da sam pogledala obje sezone serije, ali želim i pročitati SVE.cerek

Sjećanja jedne kuje
Solidno štivo, malo preplitko napisano, po mom ukusu/mišljenju. Ali zanimljivo je čuti i drugu stranu priče. thumbup

Na čekanju: Grad lopova i Dolores Claiborne.


GOTTA LOVE GANGNAM STYLE rofl
Photobucket