< studeni, 2008  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Studeni 2008 (1)
Kolovoz 2008 (1)
Lipanj 2008 (3)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (5)
Ožujak 2008 (1)
Prosinac 2007 (4)
Rujan 2007 (1)
Lipanj 2007 (1)
Travanj 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da.ne

by MiSsSuNsHiNeDeSIgN

misssunshine

Opis bloga

ovaj je blog posvečen grupama pjesmama i mom životu, i naravno mojim frendovima =)

Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


o meni


Free Music

Free Music



Free Music


Moje ime:Sara
Moje prezime:nije važno
Rođena san:29.1.1995
Idem u:8.c osnovne škole
Živim:u mom voljenemo gradu Šibeniku
Volim:Svoje prijatelje,roditelje,svog brata,moj mobitel psa iči u šetnju po gradu,LUKU,Antu moje drugo ja Marina
Ne volim:umišljene i bahate ljude,kad me zovu svakakvim imenima,kad mi neko pukne srce a da neznam zašto...
Slušam:metal,rock,punk-rock i punk čisti,sve ostalo osim cajki
Najdraže osobe:Suna,tomy,Luka,,ivana,beky moj brat, čupa(bjaco) Marin ante
Nadimci:MaLa SaRa,angel, ludica,Beba,seka.... itd
Bez čega nemogu:muzike,psa,roditelja i društva i pogotovo msn-a,interneta,i jos jedne osobe
Bavim se:crtanjem,pisanjem,mojom gitarom,plesanjem

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

HmMmMmMm SlIkIcE

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us





Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Moje naj pisme














Morate poslusaaaaaaaaaaaati

petak, 28.11.2008.

oJ

Ew ja se odlucila napisati post nakon sto godina...Owako wech neko wrime san pochela woljeti zhiwot al danash me nesto tako sjebalo da bi woljela nestati s lica mjesta...Jer nezhelin da ljudi negatiwno misli o meni al ok...Nije to swe...Al nezhelim o tome jer san zamalo izgubila frendicu radi toga...Ew jedna mala kratka pricica...Swe se to desilo jednog ljepog suncanog dana dok sam ja josh bila 5 razred...Swe od toga dana je krenilo na zlo...Taj dan se tolko ukleo na mene da je to bilo chudo tolko mi se kurcewih sranja desilo tu da sam pozheljela nestati...Al nije swe to,taj dan je josh itekako dobro prosha...Nakon par dana ljudi su pocheli siriti glasine o meni da sam kurwa drolja i da me niko nweoli da san lezba jer se grlim sa zenskima i sta swe ne...Onda san pochela pomalo gubiti swe prijatelje i ostala san sama...Nakon toga san ja pochela sama sebe samoozljediwati pochela san ulaziti u sebe niko wishe nije zna shta se s menom deshawa popustila san skroz u skoli poochele su samo jedinice...Tada se swe to pomalo smanjilo ljudi su prestali srati al toga dana se desilo nesto josh gore izgubila san frenda!!Poginija je...I tada nisan znala shta uciniti i odlucila san uzeti britwicu i kidat se tada san swe to uchunila 3 puta samoubojstwo ali srica swa tri puta me spasija frend...:Tada san pochela wracati swe swoje prijatelje swi su me pomalo bolje upoznali ja san postala normalnije biche al posto nisan u skoli nista stigla isprawiti jedino je to onda ostalo sjebano...Nakon 5 razreda upoznala san jednu predobru zensku zwanu suna ja i ona smo se odma sprijateljile i postale smo odlicne,nerazdwojene...Tada san upoznala jednu kretencinu s kojom san krenila al posli san saznala da me je sam iskoristio...AL swe je to u redu,....Sada san napokon zhiwa shwatila san da ima mswe u zhiwotu al znan da samo jedna stwar fali koju nemogu wratiti..:Sada san u 8 razredu wrlo sretno zaljubljena wech 4 dana swe mi ide dobro...Postala san odlicna sa swima u razredu postala san pogotowo dobra sa Joson i Nikolom wiii...Sam wishe nisan sigurna u niti jednog muskog tak da neznan dali me wara il ne al ok...Ja san bar happy inlove...Ewo dowoljno san wan se ispisala sada wan sretno bilo a aj iden na msn...Pusa swima woli wash washa:SaRa

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Imam wan josh toga rech al to chu wam rech u sljedechem postu


komentiraj(54) - printaj - #