< lipanj, 2008 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Studeni 2008 (1)
Kolovoz 2008 (1)
Lipanj 2008 (3)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (5)
Ožujak 2008 (1)
Prosinac 2007 (4)
Rujan 2007 (1)
Lipanj 2007 (1)
Travanj 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da.ne

by MiSsSuNsHiNeDeSIgN

misssunshine

Opis bloga

ovaj je blog posvečen grupama pjesmama i mom životu, i naravno mojim frendovima =)

Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


o meni


Free Music

Free Music



Free Music


Moje ime:Sara
Moje prezime:nije važno
Rođena san:29.1.1995
Idem u:8.c osnovne škole
Živim:u mom voljenemo gradu Šibeniku
Volim:Svoje prijatelje,roditelje,svog brata,moj mobitel psa iči u šetnju po gradu,LUKU,Antu moje drugo ja Marina
Ne volim:umišljene i bahate ljude,kad me zovu svakakvim imenima,kad mi neko pukne srce a da neznam zašto...
Slušam:metal,rock,punk-rock i punk čisti,sve ostalo osim cajki
Najdraže osobe:Suna,tomy,Luka,,ivana,beky moj brat, čupa(bjaco) Marin ante
Nadimci:MaLa SaRa,angel, ludica,Beba,seka.... itd
Bez čega nemogu:muzike,psa,roditelja i društva i pogotovo msn-a,interneta,i jos jedne osobe
Bavim se:crtanjem,pisanjem,mojom gitarom,plesanjem

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

HmMmMmMm SlIkIcE

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us





Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Moje naj pisme














Morate poslusaaaaaaaaaaaati

utorak, 17.06.2008.

EvO mEnE oPeT

....Juce san bila u skoli i shvatila sam tek tad kolko nekim ljudima vrjedim....Sve sam im dala a oni meni vracajo ovako....Nije lako zivjeti sa nekim strahom u sebi....Pokusavam pobjeci od sviju i sakri ti se u neku rupu al neuspjevam....Svi znaju kako se osjecam i svi su blizu mene...Al tesko je kad te neko nevoli i sere svasta o tebi....Meni je jednostavno tesko....JEdnom san se vec zamalo ubila i slomija seki srce nezelim to opet al cini se da me na to tiraju....Jednostavno san preemocionalna i tesko mi je lako me je povriditi....Volim svoje prijatelje iako ih imam jako malo....Vazno mi je da imam prijatelje koji me vole i momka kojem nesto znacim....Iako se davno nismo culi ni vidili znam da mu nesto znacim...U cetvrtak nam je misec dana veze i jedva cekam...Moram mu nes kupiti a neznan sta sta vi mislite???....Previse volim svoje prijatelje i sve bi ucinila za njih kao i sta znaju jer san dovoljno ucinila za neke....Btw seka mozda budem spavala kod tebe u sub dodem mozda vec ujutro....Weeee eto napokon san nes rekla i zelim zauvjek ostati u kontaktu sa svojim prijateljima i s mojim momkon jer neznan sta bi bez njih vjerovatno bi bila vec mrtva....VOLIM VAS SVE NAJVISE NA OVOM CILOM SVITu pusekooooo

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us
i wanna big hug

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


komentiraj(31) - printaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.