< travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Studeni 2008 (1)
Kolovoz 2008 (1)
Lipanj 2008 (3)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (5)
Ožujak 2008 (1)
Prosinac 2007 (4)
Rujan 2007 (1)
Lipanj 2007 (1)
Travanj 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da.ne

by MiSsSuNsHiNeDeSIgN

misssunshine

Opis bloga

ovaj je blog posvečen grupama pjesmama i mom životu, i naravno mojim frendovima =)

Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


o meni


Free Music

Free Music



Free Music


Moje ime:Sara
Moje prezime:nije važno
Rođena san:29.1.1995
Idem u:8.c osnovne škole
Živim:u mom voljenemo gradu Šibeniku
Volim:Svoje prijatelje,roditelje,svog brata,moj mobitel psa iči u šetnju po gradu,LUKU,Antu moje drugo ja Marina
Ne volim:umišljene i bahate ljude,kad me zovu svakakvim imenima,kad mi neko pukne srce a da neznam zašto...
Slušam:metal,rock,punk-rock i punk čisti,sve ostalo osim cajki
Najdraže osobe:Suna,tomy,Luka,,ivana,beky moj brat, čupa(bjaco) Marin ante
Nadimci:MaLa SaRa,angel, ludica,Beba,seka.... itd
Bez čega nemogu:muzike,psa,roditelja i društva i pogotovo msn-a,interneta,i jos jedne osobe
Bavim se:crtanjem,pisanjem,mojom gitarom,plesanjem

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

HmMmMmMm SlIkIcE

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us





Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Moje naj pisme














Morate poslusaaaaaaaaaaaati

ponedjeljak, 07.04.2008.

evo mene

EVo nisan pisala davno heh napisat cu vam sta se desilo 5.4 prije 2 dana hehe pukla san...OVako prvo mi je dosla moja prijateljica pa smo se malo sprdale kod mene moja susjeda se bila vjencavala pa smo bile gore gledale heh ko babe onda san vidila trecu frendicu antonelu pa smo bile 3 pa smo otisle po moju seku yey bilo je super kako ja imam svoj fotic antonela je bila glavna da nas slikaje sad imamo jedno miljun nasih slika hehe.Bile smo isle po jos jednu zensku ali ona nije bila u kuci heh nije fer al eto nema veze,,,Glavno da je nama bilo prejebeno..Sad idemo na jucerasnji dan heh bilo mi je isto super bila san u Splitu na sajmu brodova heh ZAKON JE BILO...Sam sta san se izmorila bila smuc heh al nema veze spavala san u kombiju bila pa me nije bilo briga...Ajme neznam sta da vam pisem osim sta san vidila rina a ruzna li je to je cudo iju....Al ok hehe a staces i to je nes....Evo ovako jedva cekam viditi svog malog antu belje receno stariji je od mene al eto on vam je moje drugo ja kako se ja osjecam tako se i on osjeca ajme kako ga volim eto to vam je to


Ajte ljudi sretno vam pusa kiss poz mah cerek ja bi llizufino kiss

komentiraj(29) - printaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.