....nobody wants to be lonely....

28.11.2007., srijeda

Osobe koje zaslužuju da im posvetim ovaj post...

One su išle 8 godina samnom u razred, u osnovnu... Iako se u početku uopće nismo družile, oko 5, 6 razreda smo se skompale... i od onda smo nerazdvojne.... to smo Tatjana, Dina, Ivona i Ja... ako se ikad i rastanemo (iako nekako sumnjam u to, ali..) nikad neću zaboravit dane koje smo skupa provele, školske izlete, ljeta, ma sve sve sve... jednostavno, prelijepa će to bit uspomena da ju tako lako zaboravim....
Sa Tatjanom i Dinom sam provela 99 % ovog ljeta i stekla sam još bolje mišljenje o njima i stvorile smo još kvalitetniji odnos... s Ivonom se nisam tolko viđala preko tih ljetnih praznika, al naravno, to ne znači da ju ne poštujem il da je volim manje nego ostale dvije...
A onaj prethodni post.. želim ga zaboravit i odmaknut se od njega... ja i ta osoba smo sve riješile i mislim da ćemo se nakon ovog još bolje slagat.... i krivo sam se izrazila kad sam napisala onaj naslov «sad tek vidim ko mi je prijatelj, a ko nije».... nisam to tak mislila.... ja tu osobu i dalje poštujem, volim i ne znam šta bi bez nje unatoč tome šta je bilo.. iako je to bila sitnica i mali nesporazum...
Ponosim se time što smo se nas 4 nastavile družit i viđat i unatoč tome što smo upisale različite škole... s Tatjanom i Dinom se viđam između smjena i vikendom, a Ivonu viđam nekad u busu i naravno vikendom....i dalje izlazimo zajedno....
Najviše mi godi a i fali preko tjedna naše fore i sprdanje, komentiranje dečki...
Ne znam, te cure su jednostavno posebne i jednostavne...... svaka na svoj način...
Obožavam vas curee!!


A sad, Dolores... nas dvije nismo u istom društvu, tj. ne potpuno... heh, sad ne vjerujem da ćete išta skužit al ajd...
Nas dvije živimo u istoj zgradi, samo nas kat razlike dijeli... al to će se uskoro promjenit... ona se seli u Petrinju sad još malo.. i ne znam kak ću bez nje... al snać ćemo se mi nekak...
Mi smo prošle dosta tog zajedno... i nismo se nijednom onak ozbiljno posvađale... znale smo se porječkat al nikad nismo bile posvađane... iako su nam neka mišljenja i stavovi potpuno različiti, odlično se slažemo... jelda Muvo? Hah
Iako se ni s njom ne viđam baš često, pošto smo potpuno različita škola.... al nea veze, kad se sretnemo onda se napričamo...
Znam da ćemo se kad se onda odseli još rjeđe viđat, postajem polako svjesna toga, i iako mi je teško, moram se pomirit s tim....
Al nadam se da ćemo se snać nekak... volim se Muvoo...

komentiraj(36)|| na papir|| #|| ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.