....nobody wants to be lonely....

10.11.2007., subota

I'm baaaaack.... ou jea... hih :)

nije me dosta dugo pisala post... al nisam dugo bila ni na netu...
buraz mi je isključio net zato šta sam bila prešla određen broj mb...
i iako su mu starci govorili da ukopča, nije htio... ma... to sam da me naživcira, znam ja to...
i uspio je bome....
i nekak je danas uključio... :)
ala ne mogu vam opisat kolko mi je falio blog, msn, youTube, ma net općenito.. možda zvuči ludo, al jbg... priznajem da sam ovisna o netu, al ne mogu si pomoć....
nisam prošli tjedan bila u školi... bila sam bolesna... u ponedjeljak sam još bila na praksi, al u utorak nisam išla u školu... dva dana sam prespavala... heh...
u četvrtak sam se osjećala relativno dobro i otišla sam u školi... i vratila se brzo doma... u školi sam bila prva 3 sata... nije mi bilo dobro, imala sam i temperaturu opet tak da su buraz i njegov frend došli po mene....
i jučer sam išla sam na zadnji sat polagat zaštitu na radu...
hm... šta još ima novo kod mene? - mislim da nema ništa...
do maloprije sam bila vani s Tatjanom i Dinom... lutale...
i srele Denisa.. koji nam je uvalio svog psa (malog preslatkog pekinezera) i otišao... morale smo ga nosit, pošto nije imao uzicu... i onda Tatjana i Dina nisu mogle nać Denisa kasnije... hihihi...
a niš ljudi, idem ja sad...
pa se čuujemo.... baj... pusaaaa

komentiraj(21)|| na papir|| #|| ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.