....nobody wants to be lonely....

27.10.2007., subota

Ala, ak išta ne volim, onda je to to..

danas se trebalo ić u grad.... Hanna slavi rođendan....
i sve ok, čak je i Tatjana trebala ić, i išle mi ujutro Hanni kupit poklon... al na pol puta ja nazovem Ivonu i pitam jel se ide u grad... ona kaže da ne vjeruje zato šta im stara sere.. ok.. onda smo ja i Tatjana mislile ić same... ok.. i onda ona kaže da je njoj glupo da idemo sam nas dvije i kaže da će ić ak idu Doli i ove.. ok.. i idu i Doli i ove.. i onda Tatjana kaže da joj je glupo prikrpat se njima i tak neš... ok... I onda Ivona kaže da one ipak valjda idu u grad...
i ja javim Tatjani, a ona kaže da joj je sad ne da, da niš ne stigne, da mora učit... itd itd, ne da mi se nabrajat...
to ne volim.... stalno neš izmišljat...
svaki mi put to napravi... kad me stara pita s kim ideš, kažem s Tatjanom (ak ona ide), Ivonom i Amadeom... ok... i tak je bilo i danas... i onda Tatjana odustane.. i pita stara jel ide Tatjana... ja kažem ne... i onda ona počne srat da ne moram ni ja ić... smrzavat se i to...
pa mislim stvarno... mrzim kad se stalno predomišlja... il idi il nejdi jebote...
ovo je možda malo pregrub post... al stvarno sam ljuta... kud sam i ovak ovih dana sva razjebana i nakurćena zbog te jebene menge, još mi se ona počne predomišljat.... stvarno nije fer...
al dobro jebote... lijepo ću večer provest u svom krevetu i daljinskim u ruci.. divno... ja se nadam da ćete se bar vi dobro provest....:((

komentiraj(7)|| na papir|| #|| ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.