....nobody wants to be lonely....

16.10.2007., utorak

Poginuo Toše Proeski....

Ovom mladom i popularnom pjevaču posvećujem ovaj post...
Naime, Toše je jutros poginuo na autocesti između Nove Gradiške i Lužana u sudaru automobila i kamiona.
Iako ga nisam nešto pretjerano slušala, smatrala sam da je odličan pjevač...
Iza sebe je ostavio mnoštvo hitova i obožavatelja...
Još uvijek ne mogu vjerovat....
Evo, stavit ću jednu njegovu dopunjalku koja je objavljena u travnju 2007. u OK-u...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Uspomene iz djetinjstva vezane su za...
-obiteljske izlete. uvijek sam im se radovao, osobito zato što u mojoj obitelji svi pjevaju. u njoj je uvijek bilo i po nekoliko instrumenata i svaki je izlet bio veoma veseo.

Jedino za što bih se borio do kraja jest....
-ljubav. borio bih se za ljubav osobe do koje mi je stalo, bilo da je riječ o članu obitelji, djevojci ili prijatelju. za ljubav sam spreman na sve!


Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Sretan sam...
-kad je netko pokraj mene sretan ili ako mi se netko nasmiješi na ulici kad ga propustim da prijeđe preko zebre. trebamo shvatiti da su u životu najvažniji ljubav i sklad. i oni koji imaju nešto više trebaju pomagati onima koji imaju premalo. zato me posebno čini sretnim svaki moj humanitarni koncert.

Znam da sam zaljubljen...
-kad telefonom razgovaram s voljenom osobom i vozim, a ne znam kamo zapravo idem. jednom kad sam pričao s dragom mi osobom, cijeli sam sat vozio i kad sam završio razgovor, uopće nisam znao kamo sam stigao. biti zaljubljen najbolji je osjećaj... i za to treba živjeti!

Kad pogriješim...
-uvijek kažem "oprosti". mislim da je danas velik problem to što su ljudi prestali govoriti "oprosti", mislim da je to prava sramota...


Image Hosted by ImageShack.us


R.I.P

komentiraj(11)|| na papir|| #|| ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.