....nobody wants to be lonely....

15.10.2007., ponedjeljak

Dobila prvu plaću... weeee

Evo danas sam dobila na praksi svoju PRVU plaću... hihi...
nisu to neki posebni novci, 100 kuna, al opet... meni je i to dovoljno...
sad se spremam u dm malo... heh...
joj, jutros sam se jedva natjerala na praksu.... ujutro kad sam se probudila je vani još bio mrak... strašno... a kad sam još izašla van, a ono zimaaaa....
ja ruke nisam osjećala.... još ne vidiš prst pred nosom od magle... ma strašno...
i onda sam na busnoj srela Ivonu i Mateu... pa sam s njima onda išla...
heh...
sinoć je Dina imala neki nastup na Bajramskom koncertu, pa je zvala mene i Tatjanu da idemo gledat...
i bilo je dobro... bio je trbušni ples, folklor... ma sve u svemu, ok....
nikad nisam bila na tak nekom koncertu... al za sve postoji prvi put... :)
joj, jedva čekam subotu, grad... vjerovatno ćemo se smrznut ko pičke, al aj... nisam već 2 subote bila, pa mi je počelo falit sve to... ma nisam ja normalna.. hihi...
a niš, idem ja sad.....
budite mi pozzdrafljeni... puse vam svima šaljem.... cmok

komentiraj(10)|| na papir|| #|| ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.