....nobody wants to be lonely....

13.10.2007., subota

Jadna mi je ona štafeta pa pišem novi post :)

Jebeno mi na živce ide ona Vlatka Pokos... po svim novinama naslovi "Da li je Vlatka varala Dikana?", "Burna rastava Vlatke i Dikana" i slično....
ko da mene zanima išta o njoj...
i onda ona još kaže: "Znate da ja nikad nisam pričala i nikad se nije znalo ništa o mom privatnom životu"... ma daj e...
eto, sad kad sam se ispuhala, možemo dalje... hehe
ne idem u grad večeras.... išla bi ja, al kad niko od mojih nejde, tak da ono...
al iduću moram ić... Hanna slavi ročkas... :)
I Oliver je u Petrinji... al opet niko od mojih nejde...
Tatjana je na tekmi u Čakovcu, Ivona je kod babe, Dina u Bosni...
a s ovim ostalim mi se ne da ić....
tak da sam osuđena na svoj krevet... a to i nije loša ideja kad malo bolje razmislim....
al eto, sad mi je moja Ivona poslala poruku da je tekma u Brezi večeras, tak da ćemo ić...
idem i ja sad...pa se čujemo... pusaaa, komajte... :)

komentiraj(21)|| na papir|| #|| ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.