....nobody wants to be lonely....

15.09.2007., subota

Moj mali je opasan... hihihi...

Eto da vam se javim... Da ne gledam više onaj svoj prijašnji post... Da odmaknem od njega...
Eto, danas sam malo bolje raspoložena... Možda zato šta je subota... heh..
Al ne idem u grad...
Ne da mi se... Malo ljudi ide pa se onda ni meni ne isplati ić...
Uf našla sam si novog lika... Jest da se još uvijek sjetim ovog koji ne zaslužuje da ga spominjem u postovima, al kad ovog vidim... mmmm....
I tako je prošao i drugi tjedan ( VEĆ ) te jebene škole..
Za idući su već najavljena rešetanja, al jbg... Moram se malo uhvatit knjige...
Al to se sigurno neće desit ni danas ni sutra, pošto nemam u ponedjeljak školu.. hihihi...
Eto, neki dan se opet desila nesreća... I to opet blizu mjesta gdje je poginuo onaj dečko, Domagoj...
I opet, cura koja ide 3. srednje je u komi... Doktori su rekli roditeljima da se pripreme na najgore... strašno...
idem ja sad ljudi.. moram staroj pomoć neš....
baj

komentiraj(7)|| na papir|| #|| ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.