....nobody wants to be lonely....

10.09.2007., ponedjeljak

Mnogo puta u životu sam plakala zbog dečka...
I nakon svakog puta rekla sam neću više....
Znam, nisu oni vrijedni naših suza... Al, ne mogu si pomoć...
Već dugo ga volim i ne mogu prestat mislit na njega...
Kad god ga polako zaboravim, odjednom se opet pojavi u mom životu...
I opet sve ispočetka...

DOSTA MI JE TOGA....

Dosta mi je toga da me neki idijot svaki put povrijedi....
Odlučila sam krenuti dalje... Okrenuti novu stranicu...
Na svijetu je puno drugih dečki... Nije on jedini...
Mnogi se pitaju što sam vidjela u njemu.... Ne znam ni sama... Bila sam slijepa...
To je problem kod mene... Vidim u ljudima samo ono što želim vidjeti.... A onda sam povrijeđena na kraju....
Ne mogu vam opisat kolko se jadno osjećam ovih dana... Povrijeđeno....
Svaka pjesma koju čujem podsjeti me na njega...
Jednostavno, sve me podsjeti na njega... I, svaki put kad idem nekud, potajno u sebi nadam se da ću ga vidjet...
Ne smijem si to dopuštat više.. Pogotovo zato što ga želim zaboravit...
A onda se sjetim zajedničkih trenutaka... I opet ispočetka....
Osjećam se kao da sam zapela u vrtlogu iz kojeg nema izlaza...
Prije sam Muvi prigovarala kak može mislit na jednog dečka već toliko vremena, a sad... pogledajte mene....
Muvo, sad znam kak je tebi...
Neki mi kažu da sam ja njega povrijedila nekoliko puta i da mi se sve ovo sad vraća... Ne znam... Oprosti ako sam te povrijedila... Govorim ovo iako znam da određena osoba ovo neće pročitat, al svejedno....
Olakšala sam si dušu...
I molim sve ljude koji znaju o kome je riječ, nek ne spominju njegovo ime u komentarima... neka šute...
Volim vas sve....

komentiraj(15)|| na papir|| #|| ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.