....nobody wants to be lonely....

08.09.2007., subota

Prvi tjedan je uspjesno prosao... lol

Eto mene...
Malo da vam se javim... reda radi...
Ne vjerujem da je već tjedan gotov... malo prebrzo...
Al i bolje...
U školi je zakon... Polako smo se riješili one napetosti koja je vladala u početku... Sad smo svi opušteniji...
Eto, pričala sam čak i sa onim curama za koje sam mislila da su umišljene... Al okej se sad čine...
Mislim, umišljene jesu, al ono, da se izdržat..
Danas opet u grad... taman sam jutros bila u shoppingu... mmmm...
jedva čekam da vidim šta će danas bit u gradu... al ne znam kak ću dočekat pol 8 da idem na bus...
jbg, nekak ću morat..
idem ja sad... pusex

komentiraj(7)|| na papir|| #|| ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.