....nobody wants to be lonely....

02.09.2007., nedjelja

Zadnja subota..... Al najjebenija do sad skoro...

Joj kak mi je drago šta sam išla u grad....
Tatjana je cijeli dan opet razmišljala oće ić il ne... i na kraju odustala...
Ja i Ivana smo u pol 7 otišle na bus... Malo prerano, al ok....
Ivona, Amadea i Hanna su u 7 i 20 išle na vlak pa smo se trebale nać s njima...
I tako, kad smo se našle kružile smo malo po gradu...
I htjele smo neš pit, i kad smo došle u trgovinu gdje nam uvijek daju piće, nisu nam dali Blacky bez osobne... A pošto ni jedna od nas još nema osobnu, morale smo se okrenut i otić....
I tak sam ja sebi kasnije kupila Burn... mmmm....
Vidila sam si bivšeg, o kojem još mislim, čak me i pozdravio....
Onda smo otišle do Insidea i tam vani za stol sjele sa Crazyjem i Dujmom....
A inače, u Inside ne puštaju dečke mlađe od 18... pa ih onda mi uvodimo unutra... Mislim, to ih rijeko kad ne puštaju, al sinoć se to desilo... u biti...
Onda sam ja htjela malo plesat i "snimat" komade pa smo otišle dolje u Inside, stale i plesale.. hehe...
Ivona je opet lapala neke likove... mislim, ko i uvijek...
I tako ja htjela da mi Ivona neš proba sredit s bivšim i kad smo Ivana i ja otišle na bus vidim ja njih dvoje kak se šetaju pored busne....
Onak mene svi pitaju šta će Ivona s mojim bivšim... hehe...
U biti, trebalo bi opet bit nešta s nama... valjda... ja se nadam...


Ala sutra škola... Ne mogu vjerovat...
U 8 moram bit pred školom....
Ja se dam okladit da ću se već 1. dan obrukat il neš.... A možda i neću, ko zna...
Jedva čekam samo da vidim s kim idem u razred, a ostalo... neeee....
Ljudi, idem ja sad...
Čujemo se... bye, pusa...

komentiraj(8)|| na papir|| #|| ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.