....nobody wants to be lonely....

21.08.2007., utorak

Slikiceeee...

Eo ljudi, ne da mi se pisat post pa vam stavljam slikiceeee...

Ovo smo ja i Taya ( ja se pravim kao kul s tim cvikama... hihi )

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Opet Taya, Ja i moje cvike... hehe...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Drolja Dolly zvana Muva :)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Dinče i Taya :))

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Evo jedna moja umjetnička... hihi... Oduvijek sam znala pozirat... lol

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Taya & ja na vjetru... joj kako dirljivo... hihihi

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ovaj šlag smo ja i Tatjana neki dan pojele iliti popile za 5 min.. pa nam je bilo muuuka.... hihi

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

I evo za kraj... jos jedna moja umjetnicka... heh.... ljudi, budite mi pozzdravljeni... pusaa...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

komentiraj(5)|| na papir|| #|| ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.