....nobody wants to be lonely....

11.08.2007., subota

Jebote, ne da mi se... ak kažem da mi se ne da, onda mi se ne da... :)

bokić...
eo već par dana stalno pada kiša... prestane, čak se i sunce pojavi i čovjek pomisli da neće više bit kiše, kad ono prolom oblaka za par minuta... za poludit...
jučer je u Petrinji pošto je bilo Lovrenčevo trebala bit Colonia... i ja se već sve sa curama dogovorila kak ćemo ić i to.. i sve dok nismo trebale krenut je bilo sunčano, i taman kad sam ja izašla iz kuće, opet prolom oblaka... tak da nije bilo ni koncerta, nit smo mi na kraju otišle...
i evo danas je donekle okej vrijeme i ono, svi idu u grad... i ja i Tatjana smo mislile ić, al jebote, fakat mi se nije dalo ić....
kom god kažem da ne idem u grad, da mi se ne da ić, kaže ahaj... pa jebote, koja mi je svrha ić u grad i bezveze hodat po gradu 3 i više sati.. aj da ima gdje sjest i popit piće...
mislim, nije da nema, naprotiv, ima u sisku kafića... al to je sve za starije...znam da bi me svi gledali ispod oka da sjednem npr.u Academiu... tu idu mladi od 17, 18 i više godina... šta bi ja klinka tamo radila... ma daj e... tak da mi se ne isplati tratit vrijeme hodajući po gradu i gledat one razmažene i prepotentne kučke kak se bahate po gradu...
okej, mogu ja otić subotu, dvije, tri za redom u grad, al mi dosadi to nakon nekog vremena...
bilo je meni okej kad sam ja imala picana i u gradu se nađem s njim, bar mi vrijeme brže i bolje prođe, al sad kad sam u potrazi i bez picana sjebano je to.. hihi...
i tak ljudi ja malo vas opterecila tim svojim filozofijama.. mislim, bio bi red da sad odem, a na vama da mi ostavite komentare...
pussa

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.