....nobody wants to be lonely....

04.08.2007., subota

Da pukneš od smijeha... lol..

Večer.....
znam da vas je pola sigurno sad u gradu... al nea veze.... party
meni se uopće nije dalo ić večeras.... još se oporavljam od prošle subote.. hehe.. zajebavam se....
sam mi se nije dalo ić... jbg...
bila sam do sad vani s tatjanom i dinom...
ala vi te naše provale morate čut e... ja sam doslovno pišala od smijeha....
sad me trbuh boli....
i idemo mi ulicom i vidimo Reasa (preslatki pas) i njegovog vlasnika... a ne znaš jel slađi pas il vlasnik, hehe...
i niš, ovaj se žurio a Reas je htio da ga podragamo... hehe... malo neobično, al ok... i tak vlasnik stane da podragamo Reasa, al kad su krenuli pas se i dalje okreto nama... i niš, velim ja da smo tolko neodoljive pa se i psi okreću za nama... lol... čak se i vlasnik puko smijat... u biti...
i onda smo bile na placu... i dina je normalno plesala i glupirala se ko i uvijek... ma strašno... zujo
i tako.. ovih zadnjih par dana sam stalno u bedu... a mislim da nema razloga... bar se tješim... al i sama znam da sam u bedu zbog dečka... hm... kad se uvijek zaljubim u krivog... hm...
al bit će bolje, valjda...
ah idem sad... puse vam šaljem... mua

komentiraj(20)|| na papir|| #|| ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.