....nobody wants to be lonely....

27.05.2007., nedjelja

Uffff... dobra subota, nema šta.... lol

Kao što rekoh, jučer sam bila u gradu...
Nadala sam se da će bit dobro, al ovak dobro... hm... nisam....
Naime, ja, Taya, Dina i Dolly smo išle u 7 na bus...
I bus nam stane 2, 3 stanice prije, osto bez goriva bang
Pa smo pješačile.... Al bar smo se zajebavale....
Crkavala sam od smijeha... A kak i nebi kad je Dina bila s nama... hehe
I kad smo došle u grad u početku smo šetale... A onda srele Editu i Tenu pa s njima ošle na Patrikov rođendan u vrbinu....
Tam smo malo pili.... Meni se "malo" vrtilo i bljuvalo....
I onda mene nazove jedan decko... rofl
I tako... necemo u detalje..... hehe
Onda sam se nakon sat i pol našla s curama na busnoj pa smo išle na bus...
A mislim, subota ko subota.... Niš posebno, al opet dobra....
Puffa svima...

komentiraj(4)|| na papir|| #|| ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.