....nobody wants to be lonely....

13.05.2007., nedjelja

Užasna subota....

Bilo bi mi bolje da sinoc nisam ni bila u gradu....
Al dobro, ne bi bilo u redu da nisam dosla na rodendan od svoja dva frenda pa....
U biti....
Čim smo došli dečki su kupili piće pa smo negdje sjeli i to pili....
Ja i Floky smo odma popile cijeli jedan Q-pack zajedno....
Al nismo stale na tom... počele smo cugat rakiju... fuj, odvratna je...
Al ja sam se zaustavila tek na nekom odvratnom vinu... al oukej...
Ovog ostalog se ne sjecam bas, al...
Sjećam se da smo otišli Teni kod lipnja i da je Ivona bila pijana tamo.....
I da sam ja plakala...... zbog... nije bitno.....
I da me Tatjana tješila...
A onda sam na kraju vidila Tayinog Hrvoja kak bari drugu... i ja lijepo otišla do njega i rekla mu da je Tatjana tu i onda je on išao do nje i tak...
I kao šećer na kraju Pirc se izbljuje po busu... fuj, odvratno....
Onda je i meni došlo da bljujem kad sam njega vidila................
U biti.... ae pusa....

komentiraj(8)|| na papir|| #|| ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.